بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۰۵|
      تعداد بازدید: 1085
      رئیس هیات مدیره شرکت دانش بنیان بهیار صنعت سپاهان:
      فتح قله‌های علم و فناوری همراه با بانک تجارت
      شرکت بهیار صنعت سپاهان که فعالیت خود را در زمینه تولید تجهیزات پزشکی از سال 1378 آغاز می‌کند برای رسیدن به جایگاه فعلی، مسیر پر فراز و نشیبی را پشت سر می‌گذارد که نوید نجات‌بخش، رئیس هیات مدیره این شرکت در گفت‌وگویی که با او داشتیم به آن اشاره کرد.

      نوید نجات بخش در ابتدای این گفت‌وگو اظهار داشت: شروع داستان بهیار با صنعت سپاهان با تولید برانکارد حرفه‌ای حمل بیمار رقم خورد. در آن هنگام که گزینه‌های مختلفی برای شروع تولید وجود داشت توجه به داشته‌ها، امکان‌های پیش رو، آینده و طلبی که در تولید قابل تحقق و دستیابی بود، مسیر را به سمت ساخت برانکارد برد. برانکاردی که درنوع خود، در آن زمان مرسوم نبود و باید برای اثبات آن تلاش‌های زیادی انجام می‌شد، اما می‌توانست لبخند رضایت بر لبان بیمار بنشاند.

      وی به ادامه روند رو به رشد این شرکت اشاره کرد و گفت: ما پس از آن با تولید انواع تخت‌های الکتریکال بستری، CCU، ICU و اتاق عمل، جای خود را در میدان تولید باز کردیم. به مرور مسأله تحقیق و توسعه در شرکت جدی‌تر شد که تولید اولین چراغ LED اتاق عمل و اولین تخت C-ARM و... محصول آن است.

      رئیس هیات مدیره بهیار صنعت سپاهان گفت: از حدود سال 91 ابر پروژه ساخت یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های پزشکی یعنی دستگاه شتاب‌دهنده خطی (رادیوتراپی) که در درمان سرطان مورد استفاده قرار می‌گیرد، مطرح شد. پروژه‌ای که شرکت در آن قرار داشت که همان ساخت تجهیزات هتلینگ بیمارستانی بود و نظرات صاحب‌نظران در آن حوزه از همه لحاظ غیر عقلانی و در معادلات رایج، تصمیمی‌غیر عادی و انتحارگونه به نظر می‌رسید.

      نجات‌بخش افزود: حدود پنج سال ساخت آن به طول انجامید که این اتفاق، جهشی مهم در مسیر رشد ایجاد کرد. در فرایند ساخت شتاب‌دهنده مسائل علمی‌زیادی روی میز مهندسان بهیار قرار گرفت که حل آن‌ها تجربه و دانشی را فراهم کرد و راهگشای اتفاقات بعدی شد. فکر کردن به حوزه هایی مثل تصفیه پساب و رشد فکری و انسانی شرکت از حدود 30 نفر به 200 نفر از جمله نتایج تلاش های علمی‌و عملی در مسیر ساخت شتاب‌دهنده است. در همین سال‌ها واحدهای تحقیق و توسعه در زمینه مکانیک، مواد، برق ، پردازش تصویر، بیوتکنولوژی و ... در شرکت فعال شد و زمینه برای حضور و پیوند افراد مختلفی را رقم زد تا شرکت بتواند به برکت مسیری که در آن قدم گذاشته و نیروهایی که حیات خود را در این عرصه پیدا کرده اند، قدم در راه آینده بگذارد.

      رئیس هیات مدیره شرکت بهیار صنعت سپاهان در خاتمه این بخش از گفت‌وگو اظهار داشت: اکنون تولید محصولات بنیادی بسیاری در دستور کار این بخش هاست و امروزه در بهیار صنعت با بیش از 450 نفر نیروی متخصص، بیش از 80 محصول در حال تولید بوده و بیش از ۱۸۰ پروژه با فناوری بالا در حال انجام است.

      نجات‌بخش در ادامه از همکاری و تعامل بانک تجارت و این شرکت دانش‌بنیان یاد کرد و گفت: بانک تجارت خدمات ارزشمندی ارائه می‌کند و حضورش برای ما در مسیر رسیدن به اهدافمان بسیار موثر و مفید بوده است که امیدوارم رسیدن به اهداف و قله‌های بزرگتری را در برنامه‌های خود داشته باشیم.

      وی به پویایی بانک تجارت در خدمات‌رسانی به مشتریان خود اشاره کرد و افزود: رفتار حرفه‌ای پرسنل بانک تجارت و به صورت خاص دوستانمان در شعبه شهرک علمی بی‌نظیر است. البته که باید به این نکته اشاره کنم طی این سال‌ها ما در کنار هم تبدیل به یک خانواده شده‌ایم.

      رئیس هیات مدیره شرکت بهیار صنعت سپاهان بانک تجارت را همراه و همدل شرکت‌های دانش بنیان معرفی کرد و گفت: ما در کنار هم در مسیر فتح قله‌های علم و فناوری هستیم.

      دریافت ضمانتنامه و تسهیلات مهم‌ترین خدماتی بوده که به زعم این فعال عرصه صنعت مورد توجه شرکت بهیار صنعت سپاهان بوده است.

      لینک ویدئوی مصاحبه