بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۰۶|
      تعداد بازدید: 8861
      خبر خوش مدیرعامل در آستانه ولادت حضرت علی (ع):
      پوشش اقساط تسهیلات دریافتی اعضای بازنشسته بالای 70 سال
      مدیرعامل بانک اعلام کردعلاوه بر پوشش اقساط تسهیلات دریافتی اعضای بازنشسته بالای 70 سال، پرداخت کمک هزینه رفاهی به بازنشستگان انجام می شود.


      به گزارش روابط عمومی، رضا دولت‌آبادی مدیرعامل بانک در گفت‌وگویی با اشاره به تصمیمات اخیر هیات مدیره بانک گفت: در راستای رفع دغدغه های معیشتی همکاران بازنشسته، پس از بررسی های کارشناسی انجام شده در جلسات متعدد کمیته جبران خدمات بانک با حضور اعضای هیات مدیره ، طی ماه های گذشته با پیشنهاد پوشش کامل اقساط تسهیلات کنونی اعضای محترم بازنشسته بالای 70 سال موافقت بعمل آمد و در این راستا عمده هزینه های مربوطه که رقم بالایی را شامل می شود توسط بانک تامین خواهد شد .

      وی افزود : با این اقدام اولا" پوشش اقساط همکاران بازنشسته بالای 70 سال از ابتدای سال 1400 عملیاتی خواهد شد و ثانیا" امکان فک رهن از املاک ترهینی (بدون تسویه بدهی) ، از این پس میسر خواهد بود. ثالثا اقساط بدهی های فعلی این عزیزان شامل تسهیلات مسکن ، جعاله تعمیرات مسکن و خودرو مشمول پوشش کامل می گردد .

      مدیرعامل اظهارداشت : به منظور مساعدت با سایر بازنشستگان نیز مقرر شد مانده بدهی تسهیلات ضروری مرابحه آنان نیز به صورت پلکانی (12 دوره ایی) محاسبه و اخذ شودکه این امر موجب کاهش تقریبی اقساط تسهیلات ضروری مرابحه معادل 66 درصد می شود . همچنین پرداخت آخرین تسهیلات ضروری مرابحه شاغلین در شرف بازنشستگی نیز به صورت پلکانی تقسیط می گردد و با انتقال اقساط با سالهای بعد این همکاران محترم نیز از پوشش کامل در 70 سالگی بهره مند خواهند شد .

      وی با اشاره به یکی دیگر از تصمیمات متخذه در هیات مدیره بانک مبنی بر پرداخت کمک هزینه رفاهی معادل 35 درصدحداقل حقوق سالانه به تمامی بازنشستگان به جای پرداخت حق معیشت تاکیدکرد: این اقدام علاوه بر پرداخت یکسان مزایای یادشده به مراتب مبلغ آن بیشتر از حق معیشت کنونی بوده و هرساله متناسب با رشد حداقل حقوق مصوب ، افزایش می یابد .

      دولت آبادی در خصوص شاغلین نیز عنوان کرد: در راستای اجرای قوانین مرتبط با صندوقهای کارکنان و با رویکرد افزایش منابع برای استفاده بهینه و رفع دغدغه های مالی در زمان بازنشستگی ، مقرر شد اصلاحات لازم در صندوق های پس انداز کارکنان ، پوشش اقساط و تامین آتیه کارکنان صورت پذیرفته و به جهت تقویت منابع صندوق تامین آتیه از ابتدای سال 1400 سهم کارمند و بانک به ترتیب معادل 1.5و 2 درصد (حقوق و حق جذب ) افزایش یابد.