بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۷/۱۹|
      تعداد بازدید: 1076
      جواد باقرزاده، مسئول مالی شرکت پتروشیمی سبلان
      گسترش همکاری با بانک تجارت؛ چشم‌انداز پتروشیمی سبلان
      مجتمع پتروشیمی سبلان با ظرفیت تولید یک‌میلیون و 650هزار تن متانول در اردیبهشت‌ماه سال 1399 در عسلویه به بهره‌برداری رسید. برای ساخت این مجتمع پتروشیمی ۴۰۶ میلیون دلار سرمایه‌گذاری شد که شامل ۳۱۶ میلیون دلار سرمایه‌گذاری ارزی و ۱۰ هزار و ۷۳۲ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری ریالی است.

      باقرزاده مسئول مالی شرکت پتروشیمی سبلان در گفت‌وگو با روابط عمومی بانک تجارت با اشاره به چگونگی راه‌اندازی این مجتمع پتروشیمی کشور گفت: برای ساخت پتروشیمی سبلان ۴۰۶ میلیون دلار سرمایه‌گذاری شد که شامل ۳۱۶ میلیون دلار سرمایه‌گذاری ارزی و ۱۰ هزار و ۷۳۲ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری ریالی است.

      وی با بیان اینکه در زمان ساخت مجتمع پتروشیمی سبلان، چهار هزار و دویست نفر مشغول به کار بودند اظهار داشت: پتروشیمی سبلان که یکی از سه طرح پتروشیمی زیرمجموعه هلدینگ انرژی سپهر به شمار می‌رود و از دوره آغاز به کار تا تأسیس ارتباط تنگاتنگی با بانک تجارت داشته است و در زمان بهره‌برداری مجتمع پتروشیمی سبلان ۸۳۴ نفر در این مجتمع مشغول به کار خواهند شد.

      مسئول مالی پتروشیمی سبلان با اشاره به نحوه همکاری این شرکت با همکاری با بانک تجارت یادآور شد: ما رضایت کاملی از خدمات و کارکنان بانک تجارت داشته‌ایم و چشم‌انداز شرکت در این زمینه افزایش و گسترش همکاری‌هاست.

      باقرزاده افزود: وجود بانک‌ها در حوزه صنعت و تجارت امری ضروری و استفاده از توان آن‌ها به‌صورت خاص در ایام تحریم، امری اجتناب‌ناپذیر است و با توجه به سابقه درخشان بانک تجارت در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی، رابطه ما با این بانک پررنگ‌تر خواهد شد.

      لینک ویدئوی مصاحبه