بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۷/۱۹|
      تعداد بازدید: 1658
      سپهدار انصاری نیک، مدیرعامل شرکت پتروشیمی مرجان:
      بانک تجارت پشتیبان صنایع پتروشیمی است
      شرکت پتروشیمی مرجان با محصولاتی همچون متانول، اسید استیک، کلرومتان‌ها، متیل آمین‌ها و سوخت و حلال‌ها از جمله طرح‌های تکمیل شده‌ی میدان گازی پارس جنوبی به‌شمار می‌رود. سپهدار انصاری‌نیک مدیرعامل شرکت پتروشیمی مرجان در گفت‌وگوی زیر به ابعاد همکاری این شرکت با بانک تجارت پرداخته است.


      • لطفا درباره جغرافیای شرکت پتروشیمی مرجان توضیح دهید؟

      میدان گازی پارس جنوبی یکی از بزرگترین منابع گازی مستقل جهان، در عمق سه تا چهار هزار متری از کف دریا، در زیر آب‌های گرم خلیج فارس، روی خط مرزی مشترک ایران و قطر در فاصله 105 کیلومتری از بندر عسلویه قرار دارد که یکی از اصلی‌ترین منابع انرژی کشور به شمار می‌آید و شرکت پتروشیمی مرجان، یکی از طرح های تکمیل شده در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به شمار می‌رود. مساحت میدان گازی پارس جنوبی 9700 کیلومتر مربع است که سهم متعلق به ایران 3700 کیلومتر مربع است. با توجه به اهمیت طرح‌های پتروشیمی در پیشرفت اقتصادی، در حال حاضر بیش از 60 طرح در نقاط مختلف کشور در دست اجراست.


      • این شرکت چه محصولاتی را تولید می‌کند؟

      تولیدات شرکت پتروشیمی مرجان شامل متانول، اسید استیک، کلرومتان‌ها، متیل آمین‌ها و سوخت و حلال‌هاست که به عنوان خوراک میانی صنایع پتروشیمی و در صنایع سوخت، تولید اسید استیک و صنایع غذایی کاربرد دارد.


      • ارتباط مجموعه‌ی شما با بانک تجارت به چه صورت است؟

      بانک تجارت در زمینه تامین منابع مالی و نقدینگی نقش انکارناپذیری برای شرکت دارد است و تامین فاینانس ریالی و همچنین همکاری‌های ارزی زمینه تعامل ما با بانک تجارت بوده است.

      بانک تجارت در زمینه بانکداری شرکتی بسیار موفق عمل کرده است و از جمله منابع پشتیبان صنایع پتروشیمی است. تعاملات سازنده شرکت پتروشیمی مرجان با بانک تجارت همواره راهگشا بوده و دومجموعه مانند یک خانواده فعالیت و همکاری دارند و این امر به حل مشکلات شرکت کمک شایانی کرده است.

      لینک ویدئوی مصاحبه