بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۷/۱۹|
      تعداد بازدید: 1997
      مدیرعامل پتروشیمی نوری:
      «شفافیت» و «رفتار حرفه‌ای» نقطه قوت بانک تجارت است
      شرکت پتروشیمی نوری چهارمین تولیدکننده محصولات آروماتیک کشور، به ظرفیت 5/4 میلیون تن در سال در زمینی به مساحت 61 هکتار در استان بوشهر بندر عسلویه، منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس احداث شده است. تقی صانعی مدیرعامل این شرکت در گفت‌وگوی زیر به تشریح حوزه‌های فعالیت ها و همکاری پتروشیمی نوری با بانک تجارت پرداخته است.


      • لطفا به عنوان سوال نخست، شرکت پتروشیمی نوری را به طور خلاصه معرفی کنید.

      شرکت پتروشیمی نوری چهارمین تولیدکننده محصولات آروماتیک کشور ، به ظرفیت 5/4 میلیون تن در سال در زمینی به مساحت 61 هکتار در استان بوشهر بندر عسلویه، منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس احداث شده است. کاربرد محصولات این شرکت شامل پلی استرها، الیاف مصنوعی، رنگ‌ها، رزین‌ها، بطری‌های یکبار مصرف، نایلونرها، شوینده‌ها، ترکیب‌های دارویی، سموم دفع آفات و حلال صنعتی را شامل می‌شود. ۶۰ درصد محصولات پتروشیمی نوری صادرات و ۴۰ درصد آن در داخل ایران مصرف می‌شود.


      • پتروشیمی نوری چه تعداد پرسنل به صورت مستقیم و غیرمستقیم دارد؟

      حدود ۱۲۰۰ نفر به صورت مستقیم در پتروشیمی نوری کاری می‌کنند و تعداد نفرات بسیار بیشتری از این رقم نیز به صورت غیرمستقیم با این شرکت همکاری دارند.


      • همکاری شما با بانک تجارت به چه صورت بوده است؟

      بانک تجارت یکی از مهمترین ذینفعان ما است و از همکاری با این بانک رضایت کامل داریم. شعبه بانک در محل شرکت حضور دارد و خدمات متنوع این بانک اعم از خدمات ارزی، تسهیلات، خدمات الکترونیک و نوین و خدمات ویژه و منحصر به فردی که به شرکت‌های پتروشیمی ارائه می‌شود همواره ارزنده و کارگشا بوده و سرعت و کیفیت بسیار بالا و خوبی دارد.

      یکی از نقاط قوت بانک تجارت شفافیت در همکاری با مشتریان است که به ویژه در رفتار حرفه‌ای پرسنل این دست بانک تجارت وجود دارد. تعامل با بانک تجارت موجب شده که روند امور مالی ما به نحو خوبی پیش برود و ما بانک تجارت را به عنوان یکی از اعضای خانواده خودمان تلقی می‌کنیم. در مجموع از این همکاری رضایت داریم چراکه حاصل آن ارزش آفرینی برای دوطرف بوده است.

      لینک ویدئوی مصاحبه