بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۷/۱۹|
      تعداد بازدید: 1326
      تنها تولید کننده «بریکت گرم» در ایران مشتری وفادار بانک تجارت
      شرکت صبا فولاد خلیج فارس تنها تولید کننده «بریکت گرم» در ایران با تولید سالانه حدود یک میلیون تن از این محصول میانی صنعت فولاد، نقش مهمی را در صنعت کشور داشته و با صادر کردن تولیدات خود ارزآوری ارزشمندی را برای کشور دارد. مهدی باقری مدیر منابع انسانی و پشتیبانی این شرکت به معرفی صبا فولاد خلیج فارس و همکاری‌های این شرکت با بانک تجارت پرداخته است.

      مدیر منابع انسانی و پشتیبانی شرکت صبا فولاد خلیج فارس در گفت‌وگو با روابط عمومی بانک تجارت گفت: شرکت صبا فولاد خلیج فارس تنها تولید کننده «بریکت گرم» در ایران است که این محصول را سالانه در حدود یک میلیون تن تولید می‌کند و عمده محصولات خود را به کشورهای مختلف صادر می‌کند و بخشی از آن را نیز به شرکت‌های داخلی ارائه می‌کند.

      مدیر منابع انسانی و پشتیبانی شرکت صبا فولاد خلیج فارس افزود: بریکت گرم به عنوان یک محصول میانی در شرکت‌های فولادی مورد استفاده قرار می گیرد و این شرکت‌ها این نیاز خود را از طریق شرکت صبا فولاد خلیج فارس تامین می‌کنند.

      باقری با بیان اینکه شرکت صبا فولاد خلیج فارس در طول سال حدود ۸۰۰ هزار تن تولید دارد و صادرات آن موجب ارزآوری قابل قبولی برای کشور شده است اظهار داشت: تعداد ۸۰۰ نفر پرسنل به صورت مستقیم و به صورت دائمی با شرکت همکاری دارند و در حدود ۷۰۰ نفر هم به‌عنوان پرسنل شرکت‌های پیمانکاری با شرکت صبا فولاد خلیج فارس همکاری می‌کنند.

      وی با اشاره به اینکه صبا فولاد خلیج فارس ارتباط نزدیکی را با بانک تجارت دارد افزود: این همکاری دوجانبه موجب رضایتمندی بالایی در شرکت شده به این صورت که اکنون بانک تجارت به عنوان یک شریک تجاری بسیار خوب در کنار ما حضور دارد و این تعامل در زمینه تامین مالی پروژه های شرکت و حمایت پرسنل از طریق اعطای تسهیلات روند خوبی را طی می‌کند.

      این مدیر شرکت صبا فولاد خلیج فارس با بیان اینکه ما بانک تجارت را به مانند یک شبکه مالی توانمند می‌شناسیم اضافه کرد: نگاه ما به بانک تجارت مانند یک شریک قابل اعتماد و بسیار مهم است و سرعت و کیفیت خدمات ارائه شده توسط این بانک بسیار قابل قبول بوده و دقت، چابکی، منعطف بودن و پرهیز از بروکراسی اداری زائد کیفیت این همکاری را افزایش داده است.

      وی در پایان یادآور شد: شرایط تحریم برای تامین مالی شرکت‌ها و صنعتگران مشکلاتی را به همراه داشته است که در این میان بانک تجارت به روش‌های مختلف اعتباری و مالی توانسته به خوبی این خلا را پر کند و این همکاری موجب تداوم رشد و تولید محصولات شده است.