بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۷/۱۹|
      تعداد بازدید: 1517
      دو دهه همکاری بانک تجارت با شرکت مبین انرژی خلیج فارس
      مبین انرژی خلیج فارس به‌عنوان بزرگترین شرکت یوتیلیتی خاورمیانه و قلب تپنده طعام شرکت پتروشیمی فاز یک پارس جنوبی در استان بوشهر به شمار می رود. امید شهرآزاد رئیس حسابداری مالی این شرکت در گفت‌وگوی زیر به معرفی فعالیت‌های این شرکت و همکاری با بانک تجارت پرداخته است.

      امید شهرآزاد رئیس حسابداری مالی شرکت مبین انرژی خلیج فارس در مصاحبه با روابط عمومی بانک تجارت به تشریح فعالیت‌های این شرکت پرداخت و گفت: مبین انرژی خلیج فارس به‌عنوان بزرگترین شرکت یوتیلیتی خاورمیانه و قلب تپنده طعام شرکت پتروشیمی فاز یک پارس جنوبی در استان بوشهر به شمار می رود.

      وی با بیان اینکه هزار مگاوات برق تولیدی معادل نیروگاه اتمی بوشهر در این شرکت تولید می‌شود افزود: این میزان از تولید برق، خوراک مورد نیاز تمام شرکت‌های پتروشیمی را تامین می‌کند و همچنین بخار و دیگر محصولات پتروشیمی شرکت مبین انرژی خلیج فارس، آب مدار باز، آب مدار بسته، اکسیژن، نیتروژن، هوای سرویس و هوای ابزار دقیق و همچنین دریافت کننده و تصفیه کنندگی آلایندگی‌های پتروشیمی‌های منطقه از محصولات و خدمات این شرکت به شمار می‌رود.

      رئیس حسابداری مالی شرکت مبین انرژی خلیج فارس با اشاره به اینکه در این شرکت به صورت مستقیم ۱۶۰۰ نفر مشغول به فعالیت هستند اضافه کرد: تداوم فعالیت بین‌المللی انرژی خلیج فارس برای شرکت‌های پتروشیمی بسیار بسیار حیاتی است و شرکت مبین انرژی خلیج فارس این افتخار را دارد که همکاری خوبی را درجهت خدمت‌رسانی به پتروشیمی‌های فعال در این منطقه به انجام می‌رساند.

      امید شهرآزاد با بیان اینکه از سال ۱۳۸۱ همکاری ما با بانک تجارت شروع شده و تا امروز این همکاری به خوبی ادامه داشته است گفت: با وجود تحریم‌های ظالمانه بانک‌تجارت همیشه و همچنان در کنار ما بوده و به خصوص در بحث مسائل ارزی و اخذ تسهیلات با مبالغ بالا همیشه این بانک با ما بوده و به نحو احسنت کارها انجام شده است.

      وی افزود: همکاری ما به نوعی بوده که ما همیشه بانک تجارت را به‌عنوان عضوی از مجموعه‌ی شرکت مبین انرژی خلیج فارس می‌دانیم و نگاه ما به بانک تجارت به مانند یک شریک تجاری بوده و این همکاری همواره برآورنده نیازها و منافع دو طرفه بوده است.

      لینک ویدئوی مصاحبه