بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۷/۱۹|
      تعداد بازدید: 1030
      مدیر عامل شرکت پتروشیمی خوزستان:
      بانک تجارت را بانک صنعت پتروشیمی می‌دانیم
      مجموعه پتروشیمی خوزستان با تولید دو پلیمر مهندسی پلی کربنات و رزین اپوکسی نیاز کشور در این زمینه را تامین می‌کند. رضا صالح احمدی مدیرعامل شرکت پتروشیمی خوزستان در گفت‌وگو با روابط عمومی بانک تجارت از همکاری‌های این دو مجموعه سخن گفته است.

      رضا صالح احمدی مدیرعامل شرکت پتروشیمی خوزستان در گفت‌وگو با روابط عمومی بانک تجارت گفت: مجموعه پتروشیمی خوزستان دو نوع پلیمر مهندسی به نام‌های پلی کربنات و رزین اپوکسی تولید می‌کند که عمده مصرف آن در بازار داخلی کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد و اگر بخواهیم مثالی از مصرف پلی کربنات بزنیم می‌توان به عینک‌ها، سی دی ها، کلید و پریزهای خانگی و کنتورها اشاره کرد. رنگ و رزین اپوکسی هم در صنعت کفپوش مورد استفاده قرار می‌گیرد.

      مدیرعامل شرکت پتروشیمی خوزستان با بیان اینکه عمده تولیدهای این شرکت در بازار داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد یادآور شد: به صورت کلی هدف از فعالیت این مجموعه پتروشیمی، تامین نیاز داخل کشور بوده است، اما در مقاطعی از سال به کشورهایی همچون امارات، روسیه، ترکیه و چین هم صادرات داریم اما با این وجود در تلاش هستیم با تنوع بخشی به محصولات مان نیاز داخلی به این محصولات را تامین کنیم.

      صالح احمدی با اشاره به اینکه تعداد ۴۵۰ نفر درحال حاضر به صورت مستقیم در این شرکت فعالیت دارند افزود: اگر فرض را بر این بگیریم که هر کدام از این افراد خانواده‌های چهار نفره داشته باشند چیزی حدود ۲ هزار نفر الان مستقیما از پتروشیمی خوزستان ارتزاق می‌کنند و همچنین با توجه به نوع محصولات پتروشیمی خوزستان و شرکت‌هایی که از این تولیدات استفاده می‌کنند بیش از ۱۵ هزار نفر با این مجموعه ارتباط کاری دارند.

      وی با اشاره به همکاری‌های این شرکت پتروشیمی با بانک تجارت گفت: بالغ بر ۷۰ درصد مبادلات و تراکنش‌های مالی شرکت پتروشیمی خوزستان از طریق بانک تجارت انجام می‌شود و ما این بانک را به‌عنوان بانک صنعت پتروشیمی دانسته و شریک خودمان در نظر می‌گیریم. همکاری ما با بانک تجارت در زمینه گشایش اعتبارات اسنادی به شکل مطلوبی در حال انجام است و به ویژه در یک سال و نیم گذشته نگاه مشتریمداری را بیش از پیش در مجموعه بانک تجارت شاهد هستیم.