بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۹/۲۳|
      تعداد بازدید: 3071
      شرایط بازپرداخت تسهیلات 500 میلیون ریالی به بازنشستگان و مستمری بگیران بانک
      مدیریت امور سرمایه های انسانی ، شرایط بازپرداخت تسهیلات 500 میلیون ریالی به بازنشستگان و مستمری بگیران بانک را در آستانه سالروز تاسیس بانک اعلام کرد.

      به گزارش روابط عمومی و براساس اعلام مدیریت امور سرمایه های انسانی این تسهیلات با نرخ سود 10 درصد و با اقساط 60 ماهه (12 دوره ای) و با رعایت ضوابط عمومی پرداخت تسهیلات از قبیل رعایت سقف سالانه تسهیلات و حد مجاز مجموع حقوق و مزایای مستمر ماهانه و اخذ کارمزد 5 درصد از بازنشستگان بالای 65 سال و رعایت شرایط سنی پرداخت تا 80 سالگی برای بازنشستگان و تا 70 سالگی برای مستمری بگیران انجام خواهد شد .

      محاسبه سن تا پایان تاریخ پانزدهم آذرماه1400 بوده و کارکنانی که بعد از تاریخ مذکور بازنشسته/از کارافتاده یا فوت کرده‌اند مشمول دریافت تسهیلات یاد شده نمی شوند.

      همچنین با توجه به برقراری پوشش بیمه عمر مانده بدهکار تا سن 70 سالگی، پرداخت تسهیلات به مستمری بگیران (صرفا همسر متوفی)بالای 65 تا 70 سال منوط به داشتن ملک در رهن بانک است .

      همکاران بازنشسته و مستمری بگیران ( فقط همسر متوفی ) تا پایان وقت اداری پنجم دی ماه 1400فرصت دارند تا تقاضای خود را از طریق پروفایل همکاران ثبت یا در صورت عدم دسترسی مشمولین به سامانه پروفایل به هر دلیلی، متقاضی می تواند به دایره امور کارکنان مدیریت شعب پرداخت کننده حقوق خود مراجعه و سپس کاربر تعیین شده در مدیریت مذکور ضمن رعایت ضوابط و راهنمایی آنها نسبت به ثبت تقاضا در سیستم ورود اطلاعات مناطق- اپکس اقدام کنند.