بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۱/۰۵|
      تعداد بازدید: 3828
      دکتر اخلاقی مدیر عامل بانک تجارت خبر داد:
      پرداخت تسهیلات به حقوق بگیران شاغل از شعب، تا سقف یک میلیارد ریال بر اساس اعتبارسنجی
      دکتر اخلاقی فیض آثار مدیر عامل بانک تجارت از اعطای تسهیلات مرابحه در قالب کارت اعتباری تا سقف یک میلیارد ریال بر اساس اعتبارسنجی و بدون ضامن برای تمامی حقوق بگیران از این بانک خبر داد.

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، دکتر اخلاقی فیض آثار مدیر عامل بانک تجارت با اشاره به تاکید وزیر امور اقتصادی و دارایی مبنی بر حمایت از قشر حقوق بگیر جامعه و برنامه این بانک برای حمایت حداکثری از این قشر زحمت کش گفت: بانک تجارت همواره در تلاش است تا با برنامه ریزی برای مشتریان خرد خود از آنها حمایت کرده و با طراحی خدمات مختص این مشتریان به افزایش توان خرید آنها کمک کند.

      مدیر عامل بانک تجارت افزود: در طرح اعطای تسهیلات در قالب کارت اعتباری افرادی که در وزارتخانه ها، سازمانهای دولتی و شرکتهای دولتی و شرکتهای معتبر بخش خصوصی شاغل هستند و حساب واریز حقوق آنها نزد بانک تجارت است با انعقاد قرارداد لازم الاجرا و بدون ضامن می توانند از بانک تجارت تسهیلات دریافت کنند.

      دکتر اخلاقی با اشاره به انجام عملیات اعتبارسنجی برای متقاضیان افزود: بر اساس اعتبارسنجی که از سوی شعب این بانک انجام می‌شود، حقوق بگیران از بانک تجارت می توانند تا سقف یک میلیارد ریال از تسهیلات کارت اعتباری بهره‌مند شوند.

      ردیف

      مبلغ تسهیلات

      مشمولین بند1

      مشمولین بند2

      مشمولین بند3

      سایر شرایط

      1

      تا 500 میلیون ریال

      بدون ضامن با نامه کسر از حقوق

      بدون ضامن با نامه کسر از حقوق با اخذ سفته یا چک حسب مورد

      یک نفر ضامن معتبر با اخذ سفته یا چک حسب مورد

      قرارداد لازم الاجرا

      احراز توان بازپرداخت تسهیلات

      2

      از 500 تا 1000 میلیون ریال

      بدون ضامن با نامه کسر از حقوق با اخذ سفته یا چک حسب مورد

      یک نفر ضامن معتبر با اخذ سفته یا چک حسب مورد

      قرارداد لازم الاجرا

      احراز توان بازپرداخت تسهیلات

      صفحه سامانه متمرکز رسیدگی به درخواست‌ها و شکایات مشتریان بانک تجارت به نشانیbazrasi.tejaratbank.ir پاسخگوی شکایات مشتریان است. همچنین مشتریان در صورت لزوم می توانند از طریق سامانه نظارت مردمی وزارت امور اقتصادی و دارایی (bazresi.mefa.ir) نقطه نظرات، انتقادات، پاسخگویی، رفع ابهامات و مشکلات احتمالی را مطرح نمایند.