بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۲/۰۹|
      تعداد بازدید: 4610
      آغاز اجرای مصوبه پرداخت تسهیلات جعاله تعمیرات مسکن برای همکاران بازنشسته
      بر اساس مصوبه هیات مدیره، امکان دریافت تسهیلات جعاله تعمیرات مسکن تا سقف یک میلیارد و دویست میلیون ریال برای همکاران بازنشسته، از کار افتاده فراهم شد.

      به گزارش روابط عمومی، دکتر هادی اخلاقی فیض آثار مدیر عامل بانک ضمن تبریک عید سعید مبعث و با اشاره به آغاز اجرای پرداخت تسهیلات جعاله تعمیرات مسکن به همکاران بازنشسته در جلسه هیات مدیره بانک گفت: با توجه به روزهای پایانی سال و تکریم همکاران فرهیخته بازنشسته، موضوع پرداخت تسهیلات جعاله تعمیرات مسکن در جلسه هیات مدیره مطرح و با پرداخت این تسهیلات تا سقف یک میلیارد و دویست میلیون ریال موافقت شد.

      مدیر عامل بانک افزود: بر همین اساس همکاران عزیز بازنشسته و از کارافتاده می توانند تا سقف یک میلیارد و دویست میلیون ریال پس از کسر مانده دین حال تسهیلات جعاله تعمیرات مسکن دریافتی قبلی با رعایت سقف سالانه در دو مرحله تا پایان سال از این تسهیلات استفاده کنند.

      در مرحله اول همکارانی که تا پایان سال 1391 بازنشسته یا از کار افتاده شده اند در تاریخ یازدهم اسفندماه و در مرحله دوم همکارانی که از سال 1392 به بعد بازنشسته و ازکار افتاده شده اند نیز در تاریخ هجدهم اسفندماه از این تسهیلات بهره مند می شوند.