بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۲/۰۴|
      تعداد بازدید: 3069
      مدیرعامل بانک تجارت در ضیافت افطاری با همکاران بازنشسته:
      انتقال تجارب ارزشمند بازنشستگان به مدیران و کارکنان نقش مهمی در موفقیت بانک دارد/ ارتقاء وضعیت معیشتی و رفاهی همکاران بازنشسته و شاغل، دغدغه ماست
      در ماه میهمانی خدا، ضیافت افطاری مدیرعامل بانک تجارت با بازنشستگان این بانک برگزار شد.
      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، دکتر هادی اخلاقی فیض آثار در ضیافت افطاری با همکاران بازنشسته که با حضور تعدادی از اعضای هیات مدیره و مدیران بانک در محل باشگاه ۱۵ خرداد برگزار شد، با ابراز خشنودی از حضور در جمع همکاران بازنشسته، تاکید کرد: همواره یکی از دغدغه‌های مدیریت ارشد بانک معیشت همکاران شریف بازنشسته بانک است.
      وی ادامه داد: با سودآوری و افزایش درآمدها می‌توان وضعیت معیشتی و رفاهی همکاران بازنشسته و شاغل را بهبود بخشید؛ تحقق این هدف مشارکت تمام اعضای خانواده بزرگ بانک تجارت را می‌طلبد.
      اخلاقی خطاب به بازنشستگان، تصریح کرد: تجارب گرانبها و ارزشمند شما و انتقال این تجربه‌ها در تمامی سطوح می‌تواند مدیران و کارکنان امروز بانک را بیش از گذشته یاری کند و نقش مهمی را در پویایی و موفقیت بانک ایفا کند.
      همکاران بازنشسته حاضر درمراسم نیز با ابزار خرسندی ازحضور مدیرعامل بانک تجارت در این محفل، ضمن بیان مسائل و مشکلات خود از توجه دکتر اخلاقی و اعضای هیات مدیره تشکر و قدردانی کردند.