بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۲/۰۴|
      تعداد بازدید: 2234
      دکتر اخلاقی میزبان مدیران عامل و اعضای هیات مدیره اسبق بانک تجارت شد
      فرا رسیدن ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنم بود تا دکتر اخلاقی و اعضای هیات مدیره با ضیافت افطار در محل باشگاه ۱۵ خرداد، میزبان مدیران عامل و اعضای هیات مدیره اسبق بانک باشند.
      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، هادی اخلاقی فیض آثار، در این جلسه با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران گفت: در این محفل صمیمی فرهیختگانی حضور دارند که طلایه‌دار و پرچم‌دار تاریخ پرافتخار بانک در ۴۳ سال گذشته بوده‌اند.
      مدیر عامل بانک تجارت، ضمن تشکر از حضور صمیمی مدیران ارشد و اسبق بانک در این مراسم، افزود: در طول ۴۳ سال گذشته که همواره با فراز و نشیب‌های مختلف همراه بوده است، هدایت این بنگاه اقتصادی خوشنام بارها در دستان مدیران لایق و با تجربه قرار گرفت تا این خانواده بزرگ همچنان به راه پر افتخار خود ادامه داده و در مسیر موفقیت گام بردارد.
      دکتر اخلاقی یادآور شد: تمام تلاش من و اعضای هیات مدیره بر این اصل استوار است که به مدد چراغی که مدیران پیشین بانک روشنی بخش آن بوده‌اند و با استفاده از تجربه پیشکسوتان همچنان ادامه دهنده این راه پر افتخار باشیم و این امانت را به سلامت به آیندگان بانک تحویل دهیم.
      وی درادامه وضعیت و جایگاه فعلی بانک را در قیاس با سایر بانک‌ها تشریح کرد و افزود: از حضور در خانواده بزرگ بانک تجارت که به واقع از پیشینه پر افتخار و کارکنانی متخصص و کاردان برخوردار است بسیار خرسندم و تلاش خواهم کرد همچون شما عزیزان حاضر در مراسم در پایان فرصت خدمتگزاری خود در بانک نامی نیک و عملکردی در خور بر جای بگذارم.
      مدیران ارشد اسبق بانک نیز ضمن تشکر و قدردانی از برگزاری این مراسم، برای دکتر اخلاقی و اعضای هیات مدیره آرزوی موفقیت کردند.
      در این نشست صمیمی تعدادی از معاونین مدیر عامل و مدیران امور بانک نیز حضور داشتند.