مدیر عامل بانک تجارت برای برقراری ارتباط بهتر با مشتری به کارمندان بانک توصیه کرد که دربیان سیاست های بانک از ساده گویی استفاده کنند.
مدیر عامل بانک تجارت برای برقراری ارتباط بهتر با مشتری به کارمندان بانک توصیه کرد که دربیان سیاست های بانک از ساده گویی استفاده کنند.
سید داوود اسکندری معتقد است که سیستم بانکی برای جوابگویی به نیازها و مشکلات مردم ، باید موظف به همراهی و ارتباط راحت و صمیمی با عامه مردم باشد.
وی در گفت گو با خبرنگار تجارت اهداف این بانک را برشمرد گفت : بانک برای داشتن ارتباط صمیمی تر با عامه مردم باید روش کار و ضوابط پرداخت تسهیلات را به طور شفاف با مردم در میان بگذارد . مردم هم نیاز و خواسته های خود را با شرایط و امکانات تطبیق بدهند .
اسکندری تاکید کرد که اگر خدمات بانک ها شفاف باشد خود مردم به عنوان مراقب و ناظر می توانند بر عملکرد و رفتار کارکنان شعب مختلف و شبکه گسترده بانکی نظارت کنند