بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۵/۰۲/۰۷|
      تعداد بازدید: 314
      فردای بانک متعلق به کارکنان با دانش است
      آقای اسکندری مدیر عامل بانک تجارت، در پنجمین سفر استانی خود این بار به خوزستان سفر کردند تا با همکارانمان در این منطقه دیدار داشته واز نزدیک با مسائل آنها آشنا شوند .
      در مراسم دیدار با همکاران استان آقای اسکندری ضمن تشکر از زحمات همکاران در سال گذشته ، با بیان این نکته که هدف از سفر ها ی استانی دیدار چهره به چهره و صمیمانه با تمامی همکاران در سراسر ایران است گفت این باور که من یا امثال بنده بعنوان مدیران در رده های مختلف سازمان فکر کنیم که میتوانیم سازمان را بدون مدد همکاران اداره کنیم فکر بیهوده ایست و همه آن چیزهایی که می تواند به برکت جمع حاصل شود هرگز در ید یک نفر و با توان فردی یک مدیر و چندین مدیر هم تحقق پیدا کردنی نیست . تفاوت دیروز باامروز خیلی مشخص است .
      وی افزود: مشتریان توقعات و انتظاراتشان قبلاً محدود ، مشخص و آشکار بود ، شما توانائیهایتان را براساس نیازهای آنها تنظیم و برنامه ریزی می کردید اما امروز توقع و انتظارات مشتریان ما بقدری متحول شده که شما باید علاوه بر اینکه نیازهای آشکارشان را تشخیص بدهید و برای انجام آنها برنامه ریزی کنید ، نیازهای پنهان آنها را هم باید تعیین و برنامه ریزی کنید ابزارهایی که تا دیروز ما را هدایت کرد و تا به اینجا رساند قاعدتاً از این به بعد کفایت نمی کند مدیر عامل بانک در ادامه ضمن تاکید بر لزوم وجود خلاقیت و نوآوری توسط نیروهای جوان گفت : با تغییرات بسیار شگرف ، اکنون رقیب شما نه تنها بانکهای دولتی کشور بلکه بانکهای خصوصی نیز هستند که همواره برای پیدا کردن مشتریان و درصد بیشتری از بازار تلاش می کنند و شما اگر نوآوری نداشته باشید از این رقابت عقب خواهید ماند . مدیران بانک تجارت این باید این نکته را درک کنند که در دوره و عصری بسر میبریم که می بایست نیروهای خلاق و جوان را پرورش داد و اجازه داد تا استعدادها شکوفا شوند . امروز عصر کارکنان با دانش است. آقای اسکندری در ادامه با مطرح ساختن بحث کاهش سود تسهیلات و لزوم در نظر گرفتن تغییراتی در سازمان برای همراهی با این جریان گفت : اگر سازمان ما متحول نباشد و مدیریت تغییرات را خوب بلد نباشد قاعدتاً در صحنه سودو زیان و صحنه رقابت عقب خواهد ماند . اگر امسال با کاهش سود مواجه شدیم حتماً باید با کاهش هزینه جبران و مدیریت کنیم . امروز وضعیت بانک خیلی تغییر کرده. سازمان ما اولاً نیاز دارد به جذب مشتری و بعد از آن نیاز به حفظ مشتری دارد و سودآوری . وی در خاتمه اظهار داشت : از چهار محوری که جناب آقای احمدی نژاد میگویند ما همان خدمتگذاری را اگر در راستای اهداف خودمان قرار دهیم سه محور دیگر هم تحقق پیدا خواهند کرد . در ابتدای این مراسم ، کاظمی راد مدیر منطقه خوزستان نیز با ارائه گزارش از روند عملکرد استان در سال گذشته اظهار داشت: استان خوزستان ششمین استان وسیع کشور است که با ذخائر عظیم نفت وگاز خود از استانهای مهم ایران محسوب می گردد .و بخش خصوصی در مقایسه با بخش دولتی به دلیل مشکلات باقیمانده از 8 سال جنگ تحمیلی و کافی نبودن زیر ساختهای اداری استان رشد کمتری داشته است. وی در ادامه با تاکید بر رشد 38% سپرده ها ی منطقه در سال 84 نسبت به سال پیش از آن ابراز داشت :در مقایسه با سایر بانکهـای استان بیشترین رشـد را در سرانه سپرده به پرسنل با رقم 5/4 میلیارد ریال داشتیم و 20% منابع بانکهای تجاری استان در سال 84 را به خود اختصاص دادیم . گفتنی است در این سفر آقایان صنعتی نژاد عضو هیات مدیره ، اخرتی مدیر امور مناطق و سلطانی مدیر امور اداری نیز آقای اسکندری را همراهی کردند.