بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۵/۰۶/۰۴|
      تعداد بازدید: 1726
      دو شعبه 24 ساعته الکترونیکی در دانشگاه تهران راه اندازی می شود
      دومین مرحله پروژه شهرک بانکداری الکترونیک در دانشگاه تهران با امضاء تفاهم نامه همکاری بین بانک تجارت و دانشگاه تهران شروع به کار کرد .
      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت بر اساس این تفاهم نامه که به امضای آقای اسکندری مدیر عامل بانک تجارت و آیت ا... عمید زنجانی رئیس دانشگاه تهران رسید
      دومین مرحله پروژه شهرک بانکداری الکترونیک در دانشگاه تهران با امضاء تفاهم نامه همکاری بین بانک تجارت و دانشگاه تهران شروع به کار کرد . به گزارش روابط عمومی بانک تجارت بر اساس این تفاهم نامه که به امضای آقای اسکندری مدیر عامل بانک تجارت و آیت ا... عمید زنجانی رئیس دانشگاه تهران رسید ، بانک تجارت مرحله دوم پروژه شهرک بانکداری الکترونیک را در دانشگاه تهران با راه اندازی دو شعبه 24 ساعته الکترونیکی در خوابگاه دانشجویان دختران و پسران و نصب تجهیزات مورد نیاز تکمیل می کند . در مراسم امضاء این تفاهم نامه مدیر عامل بانک تجارت در سخنانی گفت : بانک تجارت بر آن است تا با حضور مستمر در دانشگاه ها بتواند خدماتی روان تر ، ساده تر و سریع تر ارائه کند و ارتباط بین مردم و بانک ها را توسعه بخشد چرا که مردم از خدمات نوین بانک ها بی اطلاع هستند . امروزه با برنامه هایی که در سیستم در حال طراحی است دانشجو یان به سهولت می تواند از تمامی خدماتی که بانک ارائه می کند مانند انتقال وجوه ، پرداخت قبوض ارائه مانده و گردش حساب و انجام کلیه امور بانکی بصورت الکترونیکی بهره مند شود . در این مراسم آیت ا... عمید زنجانی طی سخنانی عنوان داشت : تعامل بین دانشگاه و بانک تنها مباحث اقتصاد و خدمات بانکی را در بر نمی گیرد بلکه یک تعامل بسیار پیچیده تر در جهت توسعه علم از یک طرف و صنعت و فناوری از سوی دیگر است و این طلیعه خوبی برای آینده میهن اسلامی مان خواهد بود . شایان ذکر است تاکنون بانک تجارت پنج دستگاه ATM ، سه باجه ، 33 هزار تجارت کارت جوان و تعدادی وب کیوسک و POS در پردیس های مختلف دانشگاه نصب و راه اندازی نموده است و با افتتاح دو شعبه 24 ساعته در خوابگاه های دانشجویان ظرفیت ارائه خدمات بانکی بصورت الکترونیکی را بیش از پیش افزایش خواهد داد .