کارگاه آموزشی ارزیابی عملکرد طرح تکریم مدیریت شعب کردستان
در مورخه 27/2/85 روز چهارشنبه ساعت 5 بعدازظهر در سالن اجتماعات بانک تجارت مدیریت شعب کردستان توسط نماینده معاونت نیروی انسانی سازمان مدیریت و برنامهریزی و دفتر بهبود مدیریت و ارزیابی عملکرد کارگاهی آموزشی با حضور رؤسای دوایر ستادی و شعب شهرستان سنندج برگزار گردید
در مورخه 27/2/85 روز چهارشنبه ساعت 5 بعدازظهر در سالن اجتماعات بانک تجارت مدیریت شعب کردستان توسط نماینده معاونت نیروی انسانی سازمان مدیریت و برنامهریزی و دفتر بهبود مدیریت و ارزیابی عملکرد کارگاهی آموزشی با حضور رؤسای دوایر ستادی و شعب شهرستان سنندج برگزار گردید در این کارگاه نماینده این سازمان به تحلیل و بررسی آئیننامه ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی کشور ـ شاخصهای عمدی و دستورالعمل تکمیل شاخصهای عمومی (پیشینه و جایگاه قانونی ارزیابی ـ پیامدهای ارزیابی عملکرد ـ آئیننامه یازدهگانه اجرایی ـ اهداف ابعاد عمومی و اختصاصی ـ فرایند تدوین شاخص ها ـ فرایند ـ تلفیق و تدریس گزارش جامع عملکردتشریح طرح سنجش میزان رضایتمندی مراجعین و مقایسه با سالهای اخیر بالاخص سال 1383، سال اخذ رتبه توسط بانک تجارت منطقه کردستان ) پرداختند. ایشان تعداد دستگاههای مورد بررسی را در تمام استانهای کشور 51 دستگاه و افزایش کل تعداد نمونههای سطح کشور را از 150426 نفر به 239597 نفر خواندند ایشان با اعلام اینکه تعداد نمونهها از مراجعین از 8200 واحد اجرایی اعم از اداره کل و ادارات شهرستان در 280 شهر با پوشش بیش از 95 درصد شهرهای اصلی انتخاب گردیده است.
توزیع تعداد نمونههای طرح سنجش میزان رضایت مراجعین را در تهران26442 عدد در استان کردستان5797 عدد ذکر کرد که5/22% آن مختص بیمارستانها ـ شهرداریها ـ سازمان آموزش و پرورش ـ اداره کل تأمین اجتماعی ـ شرکت مخابرات و شرکت پست و5/77% بوده است،9/74% توزیع نمونهها مربوط به مردان و1/25% مربوط به زنان را خواندند و در خاتمه نیز اظهار امیدواری نمودند با روند مداوم رو به رشد طرح تکریم بانک تجارت منطقه کردستان سال 1384 نیز حائز ابتدای مناسب و در شأن نام این بانک گردند. . . شایان ذکر است سال1383 بانک تجارت مدیریتشعبکردستان بعنوان دستگاه برتر طرح تکریم در منطقهکردستان شناختهشد و عملکرد سال قبل نیز درحال بررسی میباشد.