بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۵/۱۰/۰۷|
      تعداد بازدید: 228
      گزارش نشست مدیریت محترم عامل با کارکنان مدیریت شعب کردستان
      مدیریت محترم عامل و هیئت محترم همراه با افتتاح شعبه 24 ساعته و دیدار با استاندار کردستان آقای نجار و امام جمعه شهرستان سنندج حجت‌الاسلام حسام‌الدین مجتهدی عصر روز پنجشنبه 29/4/85 را در جوی دوستانه و بصورت چهره به چهره و صمیمانه با پرسنل منطقه کردستان در کلیه سطوح گذراندند.
      مدیریت محترم عامل و هیئت محترم همراه با افتتاح شعبه 24 ساعته و دیدار با استاندار کردستان آقای نجار و امام جمعه شهرستان سنندج حجت‌الاسلام حسام‌الدین مجتهدی عصر روز پنجشنبه 29/4/85 را در جوی دوستانه و بصورت چهره به چهره و صمیمانه با پرسنل منطقه کردستان در کلیه سطوح گذراندند. در حالی که تمامی سالن اجتماع پرسنل برای دیدار مدیریت محترم عامل و سالن اصلی آمفی تئاتر مملو از شور و شعف و نشاط و صدای موزون موزیک متن فیلم محمد رسول‌الله(ص) بود پس از دیدار فرد فرد پرسنل نشست ایشان با کارکنان بانک بصورت رسمی در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار گردید. با انرژی مضاعف از این دیدار آمارهای بسیار خوبی از منطقه کردستان مشاهده خواهد شد. مدیریت شعب منطقه کردستان سخنران اول مراسم با بیان این مطلب اعلام نمودند که حضور مدیریت محترم عامل در منطقه پیامی دارد که از همکاران درخواست می‌شود همگی این پیام را دریافت و در امورات کاری بکار گیرند ـ ایشان تصریح کردند نقطه قوت منطقه کردستان در تقابل با سیستمهای پیشرفته موجود در بانکهای رقیب صرفاً وجود نیروهای کارآمد در منطقه و به تعبیر ایشان (جزء بهترین نیروهای بانک تجارت) می‌باشد در ادامه نامبرده به ارائه گزارش از عملکرد بانک تجارت و ارائه‌ آمار مقایسه‌ای از ابتدای تصدی مدیریت منطقه (سال 1382 الی 1385) پرداختند. هم به لحاظ آموزه‌های قرآن کریم (که بهترین الگوهای مدیریتی در اسلام وجود دارد) و هم به لحاظ نظرات دنیای غرب و شرق که به این نتیجه رسیده‌اند اگر ارتباط، همدلی و هم هدفی نباشد هیچ مقصودی محقق نخواهد شد. مدیریت محترم عامل بانک تجارت بعنوان سخنران بعدی مراسم افزودند: کلیه نظرات و مطالب که از طریق صندوقهای ارتباط مستقیم ـ صندوق پست الکترونیک و انحاء مختلف دریافت گردد با حساسیت شخصی مطالعه، پیگیری و ترتیب اثر می‌دهند. ایشان موثرترین تبلیغات را رفتار صحیح در شعب توسط پرسنل دانستند و اعلام نمودند از 4 محور سیاستهای مقام محترم ریاست جمهوری (خدمت‌گذاری ـ مهرورزی ـ توسعه اقتصادی و عدالت گستری) اگر پرسنل بانک تجارت بتوانند شعار اول را با باور قلبی اجرا نمایند قطعاً محورهای دیگر تحقق خواهد یافت. ایشان در ادامه افزودند: در سنوات گذشته یکسری توقعات استاندارد از طریق مردم ارائه می‌شد و ابزار و امکانات بانکها نیز معین بود که نه مشتری توقع اضافه‌ای داشت و نه بانکها توقعات اضافه را قادر به برآورد بودند اما در حال حاضر مطالبات و انتظارات مردم غیرقابل پیش‌بینی می‌باشد و مشتری بانک در صورت عدم برآورد نیازها هیچ عهد و اخوتی با بانک تجارت نخواهد داشت و شاهد خواهیم بود به یکباره مشتری ارزنده با وجود ارائه سرویسهای برتر در مؤسسات و بانکهای رقیب حساب را مسدود نموده است. ایشان خاطر نشان نمودند که قیاس پرسنل بانک تجارت با بانکهای داخلی شایسته نیست و پتانسیل موجود با خودباوری با نگاههای فراتر بعنوان موسسه پویا قابل رقابت با بانکهای مترقی دنیا می‌باشند. نامبرده با تأکید بر آراستگی ـ مرتب بودن فضای شعبه ـ صرفه‌جویی ـ نظم و ترتیب در محیط اداری ـ رنگها ـ ساعتهای کار ـ چیدمان ـ ادب و احترام در قیاس بانکهای دولتی و خصوصی بانکهای خصوصی را علیرغم کمبودهایی به نسبت بانکها دولتی، بکارگیری ساختمانهای غیر متعا رف ـ پرسنل بازنشسته سایر بانکها و بالا بودن هزینه پول بدلیل وجود نظم و ترتیب و چیدمان و هارمونی برتر ، بانکهای دولتی را در مراتب بعدی موفقیت دانستند. آقای اسکندری تصریح کردند: بایست رضایت مردم ـ سازمان و پرسنل سنخیت داشته باشند و در برهه‌ای که سودهای بانکی کاهش می‌یابد پیش‌بینی جایگزینی درآمدهای دیگر همچون نرخهای کارمزد ـ کاهش طرحهای هزینه‌ها ـ وصول مطالبات معوق به قصد مدیریت بهتر تسهیلات و سایر روشهای دیگر بعمل آید. ایشان سپس با اعلام اینکه پذیرش پرسنل جدید صرفاً از طریق آزمون و پس از اعلام نیاز در جراید ممکن می‌باشد اظهار امیدواری نمودند از نیروهای موجود در شهرستانها در آینده‌ای نزدیک از مدیریتهای ارشد استفاده شود. در خاتمه با قدردانی از فعالیتهای بانک تجارت منطقه کردستان در سال 84 با تحلیل درست از وضعیت استان تکرار آن را در سال 85 خواستار شدند.