بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۶/۱۲/۱۵|
      تعداد بازدید: 2221
      انتصابات جدید در هیات مدیره بانک تجارت
      بر اساس احکام صادره از سوی دکتر دانش جعفری وزیر امور اقتصادی و دارائی ، آقایان سیامک دولتی و فرشاد حیدری بعنوان اعضای جدید هیات مدیره بانک تجارت منصوب شدند .

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت در مراسمی که به این مناسبت برگزار شد از خدمات و زحمات آقایان ناصر صنعتی نژاد و نادرخواجه حق وردی اعضای پیشین هیات مدیره  این بانک در مدت حضورشان در این مسئولیت قدردانی به عمل آمد.

      دکتر داوری مدیر عامل بانک تجارت در این مراسم با اشاره به سوابق ارزنده آقایان دولتی و حیدری در مسئولیت های گذشته اظهار امیدواری کرد که بانک تجارت با بهره گیری از تخصص و تجربه نیروهای جوان در راس  مدیریت ارشد  این بانک شاهد موفقیت های بیشتر در آینده باشد.

      سیامک دولتی عضو جدید هیات مدیره بانک تجارت دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت  بازرگانی بوده و پیش از این بعنوان مدیر امور منابع انسانی ، رئیس اداره اعتبارات کل و مدیر شعب استانهای خوزستان – کرمان و همدان  در بانک تجارت فعالیت داشته است . فرشاد حیدری نیز دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت دولتی بوده و تجربه مسئولیت در مدیریت امور اعتباری ، اداره اعتبارات کل و مدیریتهای شعب مناطق فارس و لرستان بانک تجارت را  در کارنامه خود دارد .