بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: |
      تعداد بازدید: 288
      برگزاری دومین جلسه هماهنگی معاونین شعب استان زنجان
      دومین جلسه هماهنگی معاونین شعب روز یکشنبه 6/11/87 با حضور مدیریت محترم منطقه ، معاونین ، بازرسان و رؤسای دوایر منطقه برگزار گردید .
       

      . آقای اشرف‌نژاد مدیریت محترم منطقه با عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی جلسه را آغاز  نموده و سپس آمار منابع سایر بانکها را به صورت جداگانه به اطلاع کلیه همکاران حاضر در جلسه رسانده و ضمن مقایسه منابع بانک تجارت با منابع سایر بانکها تلاش مضاعف همکاران را در مدت باقیمانده از سال جهت رسیدن به اهداف ابلاغی بانک خواستار شدند و بیان نمودند که بانک تجارت از ابتدای سال تاکنون در بین بانکها رتبه اول را کسب نموده و از نظر نسبت سرانه سپرده به شعب نیز در استان رتبه دوم را داراست و امید است همچنان با تلاش کلیه پرسنل منطقه رتبه اول در استان پا برجا بماند .

      ایشان همچنین آمار مصارف بانکهای استان را به اطلاع معاونین محترم شعب رسانده و اعلام نمودندکه همچنان مانده پایان آذر ماه 86 می‌بایست حفظ نموده و با جذب منابع جدید و وصول مطالبات توانایی شعب را در پرداخت تسهیلات بالا برده و با توجه به بالا بودن میزان مطالبات منطقه نسبت به وصول آن تلاش جدی به عمل آید .

      آقای اشرف‌نژاد تکریم ارباب رجوع و حفظ حرمت مشتری را در رشد و تعالی هر سازمان مؤثر دانسته و بیان نمودند همیشه شعار حق با مشتری است می بایست ملاک عمل قرار گیرد و در این راستا سعی نمائیم ظرفیت و توانائی همکاران را بالا برده و نسبت به سازمان خود تعصب ویژه‌ای داشته باشیم .

      سپس معاونت محترم اجرائی منطقه نیز درخصوص تسهیلات خودروهای فرسوده و تسهیلات کشاورزی که با خشکسالی مواجه شده‌اند و نحوه استمهال آنها توضیحاتی که به معاونین شعب منطقه ارائه نمودند .

      جناب آقای رجبی به بیمه نمودن اموال منقول و غیرمنقول و فاکتور فروش تسهیلات اعطائی توسط شعب نیز تأکید نمودند ، در ادامه جلسه معاونت محترم اداری مالی منطقه به یکی از همکاران که اخیراً به سمت معاونت یکی از شعبه منصوب گردیده تبریک گفته و توضیحاتی درخصوص نحوه فروش و صدور گواهی سپرده سرمایه‌گذاری عام و نحوه دریافت سود روزهای سپری شده این سپرده‌ها ارائه نمودند .

      بعد از ایشان نیز مسئول محترم حراست منطقه همکاری بیش از پیش کلیه همکاران را با نیروی انتظامی استان خواستار و نسبت به کنترل سیستم امنیتی شعب تأکید نمودند .

      آقای رفیعی اخذ مجوز برای همکارانیکه بعد از وقت اداری در شعب مشغول می‌باشند را الزامی دانستند ایشان همچنین نسبت به کنترل دقیق ایران چکها و چکهای جاری فراگیر (سحر) درخصوص جعلی نبودن آنها تأکید داشته و از معاونین محترم شعب خواستند که روزانه اسناد حذفی و اسناد ژورنال q 26 سرقت کنترل شوند .

      بعد از ایشان مسئول محترم انفورماتیک منطقه درخصوص خدمات نوین بانکی و علی‌الخصوص سامانه اطلاع‌رسانی الکترونیکی توضیحاتی را ارائه نمودند .

      آقای احمدی سپس به صورت عملی نحوه تبادل اطلاعات از طریق شعب به ستاد و بالعکس را به حاضرین آموزش دادند .

      سپس تعدادی از همکاران پیشنهادات و سؤالاتی را مطرح نمودند که توسط مدیریت محترم منطقه به آنها پاسخهای لازم داده شد و در پایان نیز جلسه با ذکر صلوات خاتمه یافت .