بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۱/۰۱/۰۵|
      تعداد بازدید: 2071
      پیام نوروزی رییس هیت مدیره بانک تجارت به مشتریان

      به مناسبت فرارسیدن سال 1391 که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان "سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه‌ ایرانی" نامگذاری شده است دکتر داوری رییس هیت مدیره بانک تجارت طی پیامی همراهی مجموعه بانک تجارت را با منویات معظم له را اعلام نمود

      متن پیام رییس هیت مدیره بانک تجارت بدین شرح است:

      همراهان همیشگی ، مشتریان ارجمند بانک :

      سال 1391 را با امید به پروردگار منان آغاز می‌کنیم. سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان "سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه‌ ایرانی" نامگذاری شده و در آن امید یک تحول عظیم در عرصه تولید کشور می‌رود.

      حال که سال 1390 را با تمام اتفاقات و فراز و نشیب‌هایش پشت سر گذاشتیم خداوند متعال این بهترین مولا و این بهترین یاری‌رسان را شاکریم که توفیق یک سال خدمتگزاری به شما بزرگواران را به ما عطا کرد.

      سال 90 را به عنوان سال یادگیرندگی سازمانی پشت سر گذاشتیم و در این سال بر آن بودیم در جهت ارتقاء هرچه بیشتر سطح دانش و آموزش نیروی انسانی بانک، که در حقیقت اصلی‌ترین دارایی بانک تجارت می‌باشند، قدم برداریم. و این سال را شروعی برای یک دوره بلند مدت آموزش سازمان یافته نیروی انسانی قرار دادیم که به حول و قوه الهی منشاء تحولات شگرف آتی در بانک خواهد شد.

      ازجمله افتخارات دیگر بانک در این سال، واگذاری سه صندلی هیأت مدیره بانک به بخش خصوصی است که خود نشانگر این حقیقت است که بانک تجارت خود را موظف به اطاعت از منویات و دستورات رهبر معظم انقلاب در خصوص اجرایی کردن اصل 44 قانون اساسی می‌داند.

      همه این توفیقات به ما گوشزد می‌کند که انتظارات جامعه و در رأس آن مشتریان و به عبارتی این ولی‌نعمتانمان روز به روز افزون‌تر خواهد بود و البته این لزوم تلاش مضاعف ما را در جهت خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مشتریان را به ما یادآور می‌شود. بدون شک واقعیتی غیر قابل انکار است که این کارنامه شفاف، پرافتخار و درخشان مرهون اعتماد شما همراهان حقیقی بانک است.

      هم‌اکنون که سال جهاد اقتصادی را با تجربیات درخشان و گران‌سنگ پشت سر گذاشتیم اعضای خانواده بزرگ بانک تجارت با یکدیگر عهد بسته‌اند که در سال پیش رو نیز تداوم دهنده راه پرافتخار بانک باشند و با تکریم هرچه بیشتر مشتریان از یک سو و تلاش به ورود به عرصه‌های نوین خدمات بانکداری از سوی دیگر درجهت تحقق اهداف ارزشمند و متعالی بانک گام بردارند.

      بدیهی است بانک تجارت در سال پیش رو تلاش هرچه بیشتر در عرصه خدمت‌رسانی به بخش تولید به عنوان اصلی‌ترین همکار خود، و حمایت از کار و سرمایه ایرانی را در بطن برنامه‌های کلان خود خواهد داشت و به امید خدا و با همیاری کارکنان خدوم بانک انتظار می‌رود بانک تجارت به عنوان یکی از مهره‌های کلیدی عرصه اقتصادی کشور همچون سال‌های گذشته در جهت منویات رهبر معظم انقلاب بار دیگر درخشان عمل کرده و قابلیت‌های حرفه‌ای خود را به نمایش بگذارد.

      در انتها در سال جدید شادکامی، بهروزی، سرافرازی و سلامت مشتریان بانک تجارت و خانواده‌های آنان را در اقصی نقاط ایران عزیز آرزومندم و از آن وکیل مکفی و مقلب قلوب خواستارم که دلهای ما را از انوار پربرکت معرفت اهل بیت (ع) بهره‌مند نماید.

      إن‌شاألله

      مجیدرضا داوری