بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۱/۰۴/۱۲|
      تعداد بازدید: 1951
      شبکه آسان خرید حمایت از تولید ملی را تسهیل می کند

      مهمترین هدف بانک تجارت از ارائه خدمت "شبکه آسان خرید" فراهم آوردن امکان حمایت واقعی از محصولات تولیدکنندگان ایرانی و حرکت در مسیر دسترسی هموطنان به کارت اعتباری است .

      محمدرضا غفوری رئیس اداره روابط عمومی بانک تجارت روز دوشنبه با بیان این مطلب اظهار داشت : حضور تولیدکنندگان ایرانی در شبکه آسان خرید ، امکان رقابت پذیری محصولات داخلی در برابر نمونه های خارجی را افزایش می دهد و خرید کالای ایرانی برای مردم تسهیل می شود.  

      غفوری با اشاره به ترویج کارت‌های اعتباری نزد مشتریان به عنوان یکی از خدمات ارزنده بانکی گفت: بانک تجارت با ارئه کارت های خرید اقساطی ویژه "شبکه آسان خرید" و فراهم آوردن امکان پرداخت های آتی در زمان خرید گام مهمی در تحقق این هدف برداشته است .

      مدیر روابط عمومی بانک تجارت یادآور شد : با توجه به شرایط فعلی اقتصاد کشور ، حفظ توان خرید مردم بویژه طبقه متوسط از اهمیتی اساسی برای تداوم موثر بازارهای فروش کالا و خدمات برخوردار است . عضویت در شبکه آسان خرید افزایش تنوع ، حق انتخاب و اطمینان در خرید برای مصرف کنندگان و افزایش تعداد مشتریان، فروش بیشتر و تضمین پرداخت اقساط را برای تولیدگنندگان و عرضه کنندگان کالا و خدمات به همراه دارد.

      گفتنی است بانک تجارت به مناسبت اعیاد شعبانیه ، فاز نخست ارائه خدمات "شبکه آسان خرید" را در استانهای تهران و البرز آغاز نمود. ارائه خدمت "شبکه آسان خرید" با فعالسازی امکان خرید اقساطی صورت گرفته و علاوه بر سازمانها ، نهادها و شرکتهای خصوصی ، سپرده گذاران حقیقی نیز می توانند ازطریق مراجعه به شعب بانک تجارت و ثبت درخواست ، فرآیند عقد قرارداد و بهره مند ساختن کارکنانشان از خدمات "شبکه آسان خرید" را آغاز کنند . همچنین علاوه بر تشکیل یک میز ویژه طرح "شبکه آسان خرید" در مرکز ارتباط با مشتریان بانک تجارت ، لیست مراکز فروش کالا و خدمات طرف قرارداد این طرح در پایگاه اینترنتی بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir درج شده است.