بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۱/۱۱/۲۱|
      تعداد بازدید: 1718
      توسعه کشور نیازمند همت جمعی است

      همزمان با سی‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دو واحد کارخانه تولید شیشه سکوریت و لوله‌پلی اتیلن با حضور دکتر فلاح مدیرعامل بانک تجارت، مهندس نجار استاندار کرمان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی به بهره‌برداری رسید.

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، دکتر فلاح مدیرعامل این بانک که در آیین افتتاح این دو کارخانه صنعتی سخن می‌گفت با بیان اینکه بانک تجارت متعلق به همه مردم ایران است ابراز امیدواری کرد تا این بانک بتواند بهترین خدمات را به هموطنان عزیز به ویژه کارآفرینان ارائه کند.

      مدیرعامل بانک‌تجارت در ادامه لازمه توسعه کشور را رسیدن به یک همت جمعی دانست و افزود: امروز ما باید دست در دست یکدیگر بدهیم تا بتوانیم کشوری آباد از همه لحاظ داشته باشیم. دکتر فلاح با تاکید بر اینکه بانک تجارت همواره حامی کارآفرینان است، خاطرنشان کرد: به جریان افتادن چرخ‌های تولید و اشتغال رد یک واحد صنعتی در کشور بسیار شیرین است و همان‌گونه که ائمه اطهار و پیامبر (ص) برای مردم کارآفرینی می‌کردند، ما هم باید راه و روش آنان را ادامه دهیم و اگر کسی شغلی ایجاد کرد، شایسته است که از او تقدیر کنیم.

      این دو واحد تولیدی با مشارکت بانک تجارت در مساحتی بیش از 16 هزار متر مربع و هزینه‌ای بالغ بر 54 میلیارد ریال در شهرستان انار احداث شده است و بیش از 80نفر به صورت مستقیم در آن اشتغال دارند.