بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    •  
    • اخبار وزارت اقتصاد
      اظهارات وزیر اقتصاد در نشست هم اندیشی با صاحب نظران بازار سرمایه:
      وزیر امور اقتصادی و دارایی طی سخنانی در نشست هم اندیشی با صاحب نظران بازار سرمایه بر لزوم بهره برداری حداکثری از فرصت طلایی استقبال مردم از بازار سرمایه تاکید کرد.
      موافقت رهبر معظم انقلاب با درخواست رییس‌جمهور برای آزادسازی سهام عدالت
      متن ابلاغیه رهبر معظم انقلاب به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم درپی تصمیم واگذاری درصدی از سهام اصل 44 قانون اساسی در قالب سهام عدالت با هدف گسترش عدالت اجتماعی و توانمندسازی خانوارهای کم درآمد، ...
      اظهارات وزیر اقتصاد در نشست هم اندیشی با صاحب نظران بازار سرمایه:
      وزیر امور اقتصادی و دارایی طی سخنانی در نشست هم اندیشی با صاحب نظران بازار سرمایه بر لزوم بهره برداری حداکثری از فرصت طلایی استقبال مردم از بازار سرمایه تاکید کرد.
      دکتر روحانی در تماس تلفنی با وزیر امور اقتصادی و دارایی تأکید کرد :
      رئیس جمهور در گفت وگو با دکتر فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی، دستور داد عرضه سهام بنگاه های بزرگ در بورس، با رفع موانع احتمالی شتاب بگیرد و تداوم یابد.
      دژپسند در مراسم تکریم شاپور محمدی و معارفه حسن قالیباف اصل رئیس سازمان بورس و اوراق ...
      دکتر فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس شورای عالی بورس، در مراسم تکریم شاپور محمدی و معارفه حسن قالیباف اصل رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار اظهار داشت: سهم بازار سرمایه در تامین مالی ...
      دکتر فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس شورای عالی بورس مصوبات امروز جلسه این ...
      وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس شورای عالی بورس از تعلیق تصمیمات هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار بر اساس جمع بندی اعضای شورای عالی بورس خبر داد.
      وزیر اقتصاد در نشست "هم اندیشی پیرامون اقدامات گمرک ایران در مقابله با کرونا" و ...
      وزیر اقتصاد در نشست "هم اندیشی پیرامون اقدامات گمرک ایران در مقابله با کرونا" و برنامه های گمرک در سال جهش تولید اظهار داشت: گمرک در جایگاه مرزبان اقتصادی کشور، در صادرات غیرنفتی به عنوان ...
      اظهارات وزیر امور اقتصادی و دارایی در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما
      وزیر امور اقتصادی و دارایی در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما با بیان اینکه برآورد ها حکایت از آن دارد که تولید ناخالص داخلی کشور تا ۱۵ درصد از کرونا متاثر می شود، گفت: البته سعی ما براین است ...
      وزیر امور اقتصادی و دارایی در برنامه “تیتر امشب “
      وزیر امور اقتصادی و دارایی شب گذشته با حضور در استودیوی برنامه زنده “تیتر امشب “ شبکه خبر، برنامه های این وزارتخانه در سال جهش تولید را تشریح کرد.
      تماس تلفنی رئیس جمهور با وزیر امور اقتصادی و دارایی
      حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس محترم جمهور در تماس تلفنی با وزیر اقتصاد سرعت بخشیدن و تسهیل واردات و ترخیص کالاهای مقابله با بیماری کرونا را مورد تأکید قرار داد.