بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    •  
    • اخبار وزارت اقتصاد
      وزیر اقتصاد در مراسم معارفه رییس کل جدید سازمان خصوصی سازی:
      وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به تاکید جدی رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور بر امر خصوصی سازی، خواستار حمایت همگانی از اجرای این تکلیف برآمده از قانون ابلاغی اجرای اصل 44 قانون اساسی شد.
      وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه جلسه هیات دولت:
      وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره وضعیت رسیدگی به کالاهای رسوب شده در گمرکات با تاکید بر اینکه کالاهایی که در گمرکات هستند و اظهارنامه گمرکی ندارند، "رسوب" تلقی نمی‌شوند، خاطر نشان کرد: ...
      سخنان دکتر دژپسند در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در محل وزارت اقتصاد:
      وزیر امور اقتصادی و دارایی طی سخنانی در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در محل وزارت اقتصاد، خواستار الگو برداری از سیاست های اقتصادی نظام جمهوری اسلامی در ایام جنگ تحمیلی به منظور مقابله با تحریم های ...
      وزیراقتصاد:
      وزیر امور اقتصادی و دارایی اظهار داشت، شرایط کنونی بورس به گونه‌ای است که می‌توان از آن به عنوان تکیه‌گاهی برای تامین مالی بخش خصوصی و رونق تولید یاد کرد.
      وزیر اقتصاد در جلسه مجمع عمومی بیمه مرکزی:
      دکتر فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی، در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ، بیمه را صنعتی رو به جلو و در آستانه بلوغ در کشور خواند.
      وزیر اقتصاد:
      وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: با کنترل عرضه و تقاضا، بازار ارز مدیریت شد و این روند ادامه‌دار است.
      از سوی وزیر اقتصاد در هشتاد و هشتمین جلسه شورای گفت و گو دولت با بخش خصوصی مورد تاکید ...
      وزیر امور اقتصادی و دارایی در هشتاد و هشتمین جلسه شورای گفتگوی دولت با بخش خصوصی با اشاره به برخی شاخص های اقتصادی کشور تصریح کرد: خوشبختانه در پنج ماه گذشته، علایم امیدوار کننده ای از اقتصاد کشور ...
      از سوی وزیر اقتصاد انجام شد؛
      وزیر امور اقتصادی و دارایی لوح فشرده گزارش اصلاحیه صورت حساب عملکرد بودجه سال 1396 کل کشور و سنوات قبل را تقدیم هیات دولت کرد.
      با حضور دژپسند در مجلس صورت پذیرفت؛
      وزیر امور اقتصادی و دارایی عصر روز دوشنبه ١٣٩٨/٦/١١ برای پاسخ به سوال نمایندگان مردم شریف شهرستان های مریوان و مهریز در صحن علنی مجلس حاضر شد.
      دکتر فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی طی پیامی به مناسبت روز مالیات، بر ضرورت پیاده سازی مالیات هوشمند و تمرکز بر مهار فرار مالیاتی تاکید کرد.