بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    •  
    • اخبار وزارت اقتصاد
      وزیر اقتصاد در مراسم رونمایی از سامانه پنجره واحد شروع کسب و کار عنوان کرد:
      وزیر امور اقتصادی و دارایی در مراسم رونمایی از پنجره واحد شروع کسب و کار، افتتاح این سامانه را نه فقط یک گام رو به جلو در حوزه تسهیل فضای کسب و کار، بلکه نماد هماهنگی و همکاری میان دستگاهی، برای هدفی ...
      وزیر اقتصاد:
      دکتر فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی در همایش روند آینده بانکداری اظهارداشت، بنگاه های تولیدی به هیچ عنوان نباید به دلایل مختلف از جمله نقص قوانین و تحریم ها، از تامین سرمایه مورد نیاز توسط ...
      وزیر اقتصاد در نشست مشترک با استانداران خبر داد:
      وزیر امور اقتصادی و دارایی طی سخنانی در نشست مشترک با استانداران سراسر کشور، تراز تجاری کشور در ۱۱ ماهه گذشته را مثبت یک و نیم میلیارد دلار اعلام کرد.
      در دیدار با دکتر دژپسند مطرح شد؛
      سفیر سوییس در تهران طی دیداری با وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان بر علاقمندی کشورش برای حفظ و توسعه روابط با ایران تاکید کرد.
      وزیر اقتصاد:
      وزیر امور اقتصادی و دارایی طی سخنانی در دومین همایش ملی اقتصاد دفاع، تاکید کرد: دشمن از طریق هدف گرفتن و ایجاد تنگنا در معیشت مردم، قصد ضربه زدن به سرمایه اجتماعی نظام را دارد.
      وزیر امور اقتصادی و دارایی طی سخنانی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، ابراز امیدواری کرد، گروه ویژه اقدام مالی، مهلت داده شده به ایران را بار دیگر تمدید کند.
      وزیر اقتصاد در جمع راهپیمایان 22 بهمن ساری عنوان کرد:
      وزیر امور اقتصادی و دارایی اظهار داشت: دولت تمام تلاش خود را برای افزایش ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در کشور به کار گرفته است.
      دکتر دژپسند در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گلستان تاکید کرد:
      دکتر فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان اظهار داشت: تمام سعی و تلاش دولت در شرایط کنونی کنترل تورم و رونق تولید است.
      وزیر اقتصاد در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان گلستان تاکید کرد:
      دکتر فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان گلستان اظهار داشت: برای جذب سرمایه خارجی توسط بخش خصوصی، از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد زیرا کشور بیش از هر زمان ...
      وزیر امور اقتصادی و دارایی در مراسم بهره برداری و آغاز اجرای بیش از ۲۸۰۰ پروژه در استان گلستان با اشاره به تاثیرات منفی جنگ تحمیلی و تحریم های ظالمانه امریکا در شاخص های اقتصادی مثل بیکاری و تورم، ...