بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • بسته کارنو


      بانک تجارت در راستای ارائه خدمات حرفه ای و خلق ارزش برای مشتریان حقوق بگیر خود و براساس نیاز سنجی این گروه از مشتریان بسته کارنو را ارائه داده است. این بسته شامل سبد متنوعی از تسهیلات و اعتبار است که کارکنان و مشتریانی که حقوق خود را از بانک تجارت دریافت کنند می توانند از مزایای بسته کارنو استفاده کرده و تمامی نیازهای تسهیلاتی خود را مرتفع سازند.

      یکی از مهمترین مشکلات پرداخت تسهیلات به کارکنان از سوی شرکت ها محدودیت منابع است. از طرفی برای بسیاری از شرکت ها امکان انتقال حساب اصلی شرکت به سایر بانک ها با توجه به تخفیفات کارمزدی دریافتی از بانک فعلی، الزامات بالادستی و .... وجود ندارد که امکان استفاده از طرح های تسهیلاتی برای کارکنان در بانک های دیگر را از شرکت سلب می کند. بانک تجارت برای رفع این مشکل این مزیت را برای شرکت ها ایجاد کرده است که بدون نیاز به انتقال حساب اصلی شرکت به این بانک و تنها با واریز حقوق به حساب جاری کارمندان در بانک تجارت، سبد کاملی از خدمات بانکی را برای کارکنان ایجاد کنند.

      از مهمترین ویژگی های بسته کارنو این است که شرکت بدون اینکه منابع خود را درگیر کند می تواند رفاه کارکنان خود را افزایش دهد و حس وفاداری آنها را نسبت به شرکت بالا ببرد به طوری که صرف دریافت حقوق از شرکت از طریق بانک تجارت می تواند یک مزیت تحول آفرین در زندگی کارکنان باشد و در شرایط تورمی به پرسنل کمک می کند تا با دریافت تسهیلات و بهینه سازی پورتفو سرمایه ای، از دارایی خود محافظت کنند.

      برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مرکز ارتباط مشتریان به شماره 1554 تماس حاصل کنید.