|
|
Tejaratbank
صفحه ویژه نابینایان و کم بینایان
|
دوشنبه 09 اسفند 1395
معرفی خدمات
    • شما اینجا هستید
         
        • خدمات قابل ارائه

          اطلاعات حساب
          در این قسمت می توان حسابها، گردش حساب (تراکنش هایی که در روز جاری و گذشته نزدیک ثبت و در سیستم بانکی نگهداری شده) و صورتحساب (تا 18 ماه گذشته و به ازای هر حساب حداکثر تا 300 مورد) خود را مشاهده نمایید.
          همچنین در قسمت مدیریت حساب های الکترونیک، کاربران می توانند با انتخاب حساب اصلی نسبت به افتتاح حسابی دیگر از نوع قرض الحسنه پس انداز و یا سپرده کوتاه مدت در همان شعبه و بصورت برخط اقدام یا سپرده های الکترونیکی خود را ابطال نمایند.
          جهت مسدود نمودن حساب خود می توانید از قسمت مشاهده حسابها، گزینه عملیات را انتخاب و حساب خود را مسدود نمایید.
          اگر مایل نبودید که تراکنش ها را تک به تک امضا کنید، می توانید تمامی آنها را در یک پاکت قرار داده و با هم امضا نمایید.

          درخواست صدور دسته چک
          با استفاده از این سرویس که در قسمت عملیات در منوی مشاهده حساب قرار دارد، مشتریان می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعبه بانک، درخواست صدور مجدد دسته چک نمایند.

          انتقال وجه:
          از طریق گزینه انتقال وجه قادر به انجام عملیات ذیل می باشید :
          • انتقال وجه به حسابهای خودم بدون محدودیت مبلغ
          • انتقال وجه به حسابهای معرفی شده در فرم ثبت نام بدون محدودیت مبلغ
          • انتقال وجه به سایر حسابها در بانک تجارت تا سقف 000/000/ 500 ریال در هر روز کاری
          • پرداخت قسط
          • انتقال وجه به حسابهای تعریف شده
          • انتقال وجه از حساب به کارت تجارت
          • انتقال وجه به حسابهای دیگر در سایر بانکها با استفاده از سیستم پایا تا سقف 600.000.000ریال و از طریق سیستم ساتنا تا سقف 500.000.000ریال
          • دستور پرداخت دوره ای (مشتریان می توانند پرداختهای ثابت و تکراری ماهیانه خود از قبیل انجام پس انداز برای خانواده، واریز شارژ ساختمان، پرداخت اقساط، پرداخت حوالجات مستمر و ... را از طریق این منو در زمان مربوطه برنامه ریزی نمایند، بدین صورت عملیات انتقال وجه به صورت خودکار در تاریخ مشخص انجام می گیرد.)
          • پرداخت اقساط بیمه ایران (با استفاده از این سرویس کاربران بانکداری می توانند نسبت به پرداخت اقساط خود با استفاده از شناسه پرداخت ( کد 17 رقمی ) اقدام نمایند.)

          انتقال وجه گروهی:
          • انتقال وجه گروهی درون بانکی ، پرداخت از یک حساب شما به حسابهای دیگر در بانک تجارت
          • انتقال وجه گروهی درون بانکی با فایل
          • انتقال وجه گروهی پایا
          • انتقال وجه گروهی پایا با فایل

           پرداخت قبض:
          در این قسمت پرداخت قبوض شرکتهای خدماتی بصورت تکی، گروهی و یا با فایل امکان پذیر می باشد

          خدمات کارت:
          در این منو مشتری قادر به مدیریت عملیات کارت به شرح ذیل می باشد..
          1- دریافت موجودی
          2- انتقال وجه کارت به کارت ( داخلی و شتابی )
          سقف انتقال وجه داخلی 500.000.000 ریال و شتابی 30.000.000 ریال در طول 24 ساعت می باشد.
          3- خرید شارژ سیم کارت اعتباری (همراه اول ، ایرانسل )
          4- تعیین سقف خرید کارت
          5- مسدود نمودن کارت

          باشگاه مشتریان

          در این قسمت امکان ثبت نام و ورود به باشگاه مشتریان فراهم می باشد.

          مدیریت تراکنش
          در این قسمت امکان رویت و بایگانی تراکنش ها با فرمت PDF براساس تراکنش های جاری، خاتمه یافته ، رسیدگی نشده و یا بایگانی شده وجود دارد.

          تنظیمات:
          منوی تنظیمات شامل موارد زیر می باشد:
          - مدیریت حساب ها (مشاهده اطلاعات کاملی از حساب شامل کد حساب و ...)
          - دسته بندی حساب ها (کاربر می تواند مجموعه حسابهای یک مشتری را براساس یک یا چند مورد دسته بندی نماید).
          - قالب های پرداخت (از منوی مدیریت قالب های پرداخت، برای تسهیل دسترسی به جزئیات پرداختهایی که به دفعات زیاد انجام می شود استفاده می گردد. از طریق این منو، یک بار مشخصات و شماره حساب افراد مورد نظر را وارد نموده و در دفعات بعد از ورود مجدد اطلاعات بی نیاز خواهید شد)
          - اطلاعات شخصی
          - تغییر رمز بانکداری اینترنتی
          - تغییر میانبر (جهت تنظیمات صفحه اصلی)
          - مشاهده قواعد امضای مشتری (قواعد امضا مشخص می کنند تراکنش ها با تایید چه گروه هایی قابل انجام خواهد بود. در هر قاعده ای مشخص می شود برای کدام حساب، به ازای چه سرویس هایی و تا چه سقف مبلغی چند امضا از کدام گروه های مشتری نیاز است.)