بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۱/۰۲/۲۴|
      تعداد بازدید: 2039
      بانک تجارت می خواهد اخلاق محور و مسئولیت پذیر باشد

      بانک تجارت می کوشد تا با ایفای کامل مسئولیت های حرفه ای ، قانونی و اخلاقی ، حداکثر رضایتمندی را برای ذینفعان و شرکای خود حاصل نماید.

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت ، دکتر فلاح مدیرعامل این بانک که روز شنبه در سمینار سراسری مدیران و مسئولین بانک تجارت سخن می گفت یادآور شد : با اجرای مصوبه شورای پول و اعتبار و مطابق با اساسنامه جدید بانک ، دو عنوان شغلی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره از یکدیگر تفکیک شده و این امکان به وجود آمده تا با تشکیل هیات عامل در کنار هیات مدیره ، فرآیندهای تصمیم سازی ، تصمیم گیری و اجراء سرعت بسیار بیشتری پیدا کند.

      دکتر فلاح ضمن تشریح محورهای 12 گانه برنامه راهبردی بانک تجارت اظهار داشت : اخلاق محوری و توجه به مسئولیتهای اجتماعی، حرکت بر مبنای برنامه استراتژیک ، توجه بیشتر به بانکداری شرکتی و سرمایه گذاری های سودآور ، توسعه زیرساخت های IT ، استفاده از رویکردهای نوین بازاریابی و حرکت به سمت اجرای کامل بانکداری اسلامی از جمله مهمترین اهداف شاخص بانک تجارت خواهد بود .

       مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به توجه بیشتر به اصول اخلاقی در مسیر حرکت آتی بانک تجارت اظهار داشت: بنگاه های اقتصادی که با بی توجهی به مسئولیت های اجتماعی و اخلاقی خود اهداف و منافع بلندمدت را از یاد می برند و صرفا نگاهشان معطوف به سودآوری است جایگاه پایداری در اذهان مشتریان نداشته و دوران حیات موثر آنها کوتاه خواهد بود. بانک تجارت در تداوم رویکرد خود به عنوان یک بنگاه اقتصادی مسئولیت پذیر و مشارکت جو در سرنوشت کشور می کوشد تا مسئولیت های حرفه ای ، قانونی و اخلاقی خود در قبال ذینفعان و شرکاء را به درستی ایفاء نماید.

      دکتر فلاح با اشاره اینکه بانکداری شرکتی یکی از مهمترین راهکارهایی است که می تواند بانکهای ایرانی را در مسیر سودآوری بیشتر قرار دهد یادآور شد : بانکداری شرکتی این امکان را فراهم می کند تا با واقعی تر ساختن قراردادهای مشارکت ، علاوه بر تضمین سود سرمایه گذاری های بانک ،  در مسیر تحقق اصول شرع مقدس و بانکداری اسلامی نیز گام برداریم.

      مدیرعامل بانک تجارت از میان برداشتن موانع ارائه خدمات روزآمد و متنوع به مشتریان این بانک از طریق توسعه ابزارهای خدمت رسانی مبتنی بر IT را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد : مصمم هستیم تا در سال 91 سرعت و کیفیت خدمات الکترونیک بانک را بر بستر یک Core Banking  کارآمد و ایمن افزایش دهیم.

      دکتر فلاح همچنین با اشاره به برنامه های این بانک در جهت اجرای کامل اصول بانکداری اسلامی گفت : استفاده از ابزارهای جدید مالیه اسلامی نظیر انتشار صکوک مختلف از جمله برنامه های بانک تجارت در این مسیر است .

      مدیرعامل بانک تجارت در خاتمه سخنان خود اظهار داشت : هم افزایی ناشی از تغییرات ایجاد شده در ساختار مدیریتی بانک تجارت در کنار تداوم همدلی و همبستگی کارکنان می تواند سرآغاز یک دوره بسیار موفق برای بانک تجارت باشد.

      پیش از سخنان مدیرعامل بانک تجارت ، دکتر داوری رئیس هیات مدیره این بانک با اشاره به دستاوردها و توفیقات بانک تجارت طی چهارسال گذشته اظهار داشت : اطمینان داریم که با حضور دکتر فلاح که از مدیران فرهیخته و کارآزموده اقتصاد کشور هستند بانک تجارت گامهای بلندتری را در مسیر بالندگی و بهروزی برخواهد داشت.