بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۱۲|
      تعداد بازدید: 3036
      از" هنرکارت" بانک تجارت رونمایی شد
      با حضور جمع بزرگی از هنرمندان برجسته کشور و تنی چند از مدیران اقتصادی کشور مراسم رونمایی از هنرکارت بانک تجارت برگزار شد .

       

       

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت در این مراسم که شامگاه سه شنبه یازدهم اسفندماه در محل هتل لاله ی تهران برگزار شد از تندیس نمادین "هنرکارت" توسط محمدابراهیم مقدم مدیرعامل بانک تجارت ، سید حمید کلانتری معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی رونمایی گردید. همچنین اولین هنرکارت و عنوان افتخاری سفیر هنرمندان کشور در امور رفاهی به دکتر ربیعی وزیر کار، رفاه و امور اجتماعی اعطا شد.

      با صدور هنرکارت برای 26 هزار عضو شرکت تعاونی هنرمندان معاصر پارس در فاز نخست ، امکان بهره مندی هنرمندان از مزایایی چون استفاده از بیمه های درمانی تکمیلی و بن تخفیف خرید از فروشگاه های طرف قرارداد با این شرکت تعاونی فراهم می شود .

      مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به اینکه ارتباط با هنرمندان از مهمترین رویکردهایی است که طی سالهای اخیر مورد توجه بانک ها و دیگر بنگاههای اقتصادی قرار گرفته است گفت : این ارتباط زمینه اثرگذاری بیشتر فعالیتهای اطلاع رسانی بانکها ، به ویژه در حوزه هایی نظیر مسئولیتهای اجتماعی را فراهم می آورد و می تواند وجه انسانی خدمات بانک به شهروندان را نیز به شکلی مناسب تر به نمایش گذارد . 

      محمد ابراهیم مقدم با ابراز امیدواری نسبت به اینکه صدور هنرکارت آغاز فصل دیگری در روابط بنگاههای اقتصادی و تشکل های هنری کشور باشد گفت: همکاری واحدهای صنفی و هنری با بانکها نیز می تواند بسترساز دسترسی آسان تر هنرمندان ارجمند به خدمات بانکی و توجه بیش از پیش به کرامت شهروندی آنان باشد .

      دکتر کلانتری با اشاره به اینکه هنرمندان جامعه سرمایه های اجتماعی بزرگی در اختیار دارند گفت:  تجربیات سالهای اخیر نشان می دهد از این سرمایه اجتماعی می توان برای تاثیرگذاری بر رویدادهای مهم سیاسی و اجتماعی استفاده کرد و امیدواریم این تاثیرگذاری را در شکل دهی به پیشرفت های اقتصادی نیز شاهد باشیم.

      معاون وزیر کار صدور هنرکارت را نخستین حرکت فرهنگی اقتصادی بزرگی دانست که گروه زیادی از فعالان هنری را در بر می گیرد و از بانک تجارت برای مشارکت در این طرح تشکر کرد. وی یادآور شد: اینگونه همکاری ها می‌تواند با تقویت توان اقتصادی جامعه هنری این امکان را فراهم آورد که هنرمندان بدون وابستگی های اقتصادی بتوانند استقلال، پویایی و نوآوری را در فعالیتهای خود حفظ کرده و ضمن تصویر و ترسیم مشکلات اجتماعی و اقتصادی، در ارائه راهکارهای درست برای حل این مشکلات نیز ایفای نقش کنند. وی همچنین ابراز امیدواری کرد موفقیت این شرکت تعاونی در تحقق اهداف خود به پیشبرد  فرهنگ کار جمعی و همگرایی صنفی در دیگر بخش های اقتصاد و جامعه نیز موثر باشد.

      دکتر فرشاد مومنی از اقتصاددانان برجسته کشور از دیگر سخنرانان این مراسم نیز طی سخنانی با اشاره به افزایش اهمیت عنصر فرهنگ متناسب با پیشرفتهای علمی و فنی کشورها یادآور شد: بی تردید عبور از چالشهای بزرگ اقتصادی بدون رسیدن به بلوغ فرهنگی در ساخت سیاسی امکانپذیر نیست.

      در ادامه، آئین تجلیل از علی نصیریان هنرمند برجسته ی سینما ، تئاتر و تلویزیون با حضور دکتر جابری انصاری معاون و سخنگوی وزارت امور خارجه برگزار گردید . همچنین از فعالان موفق عرصه های مختلف هنری که فعالیتهای هنری سودآور را مدیریت کرده اند با حضور هنرمندان برجسته تقدیر و جوایزی به آنان اعطا شد .

      در ابتدای این مراسم نادعلی زاده مدیرعامل شرکت تعاونی هنرمندان معاصر پارس طی سخنانی با اشاره به چگونگی شکل گیری و اهداف تاسیس این تعاونی گفت : این تشکل می کوشد با تکوین نظام اقتصادی هنر در کشور ، زمینه بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی هنرمندان را در بلندمدت فراهم آورد. وی با قدردانی از بانک تجارت به عنوان نخستین و مهمترین حامی مالی این تشکل صنفی هنرمندان گفت : امیدواریم بانک فردا با مشارکت در صدور هنرکارت بتواند فردایی بهتر را برای جامعه هنری رقم بزند .