بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۱/۰۲/۱۹|
      تعداد بازدید: 1357
      52هزارمیلیارد‌ریال‌تسهیلات‌بانک‌تجارت‌در‌بخش‌ساختمان‌و‌مسکن

      بانک تجارت در راستای همراهی با برنامه‌های دولت خدمتگزار در سال 90 مبلغ 52 هزار و 295 میلیارد ریال در بخش ساختمان و مسکن پرداخت کرد.

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، این بانک در راستای همراهی با برنامه های دولت خدمتگزار در سال90 با اعطای بیش از 3 هزار و 375 میلیارد ریال تسهیلات برای ساخت 6هزار و 500 واحد در قالب مسکن مهر و پرداخت مبلغ 6 هزار و 555 میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی برای ساخت 65 هزار واحد در بهسازی و نوسازی مسکن روستایی مشارکت کرده است .

      عملکرد بانک تجارت در طرح مسکن روستایی، اعطای لوح تقدیر ریاست جمهوری از این بانک را به همراه داشت. وزیر راه و شهرسازی نیز با اهداء لوح تقدیر از پشتیبانی بانک تجارت در ساخت و بهره‌برداری واحدهای مسکونی در پروژه مسکن مهر قدردانی کرده است.

      اقدامات بانک تجارت در امر اعطای تسهیلات بانکی به روستائیان محروم جهت اجرای طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی موجب شد، علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سید هاشم رسولی محلاتی نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز با ارسال لوح از بانک تجارت تقدیر کنند.

      بانک تجارت پیش از این با اعطای تسهیلات نوسازی واحدهای مسکونی بافت‌های فرسوده در تامین مسکن برای اقشار نیازمند جامعه مشارکت داشته است.