بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    •  
    • اخبار وزارت اقتصاد
      وزیر اقتصاد در جلسه مدیریت بحران استان مازندران خبر داد:
      وزیر اقتصاد از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه با نرخ سود پایین به کشاورزان و باغداران آسیب دیده از سیل استان های گلستان و مازندران خبر داد.
      جهت برگزاری نشست کمیسیون مشترک ایران و جمهوری آذربایجان؛
      فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان بامداد امروز، پنجشنبه در راس یک هیات اقتصادی برای حضور در سیزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان، وارد باکو شد.
      وزیر اقتصاد کشورمان در بدو ورود به باکو عنوان کرد؛
      وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان بامداد امروز در بدو ورود به جمهوری آذربایجان گفت: روابط اقتصادی با جمهوری آذربایجان را باید فراتر از طرح های زیرساختی گسترش دهیم.
      دژپسند در همایش تجاری و سرمایه گذاری ایران و جمهوری آذربایجان تاکید کرد؛
      وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان بر ضرورت تاسیس و گسترش همکاری شرکت های مشترک میان ایران و جمهوری آذربایجان تاکید کرد و این اقدام را برای تقویت روابط اقتصادی دو طرف کارآمد خواند.
      در ادامه سفر وزیر اقتصاد کشورمان به آذربایجان مورد بررسی قرار گرفت؛
      توسعه همکاری های کشاورزی، بانکی و ریلی تهران - باکو در دیدار وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان با وزیر کشاورزی، رئیس کل بانک مرکزی و رئیس راه آهن جمهوری آذربایجان مورد بررسی قرار گرفت.
      در جریان سفر دو روزه دژپسند به باکو؛
      فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان در ادامه سفر دوروزه خود به باکو ظهر امروز، جمعه، با الهام علی اف رییس جمهور آذربایجان دیدار و گفتگو کرد.
      در حضور دژپسند و مصطفی اف انجام شد؛
      در پایان سیزدهمین نشست کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان امروز (جمعه) سه سند همکاری اقتصادی میان دو طرف در باکو به امضا رسید.
      وزیر اقتصاد عنوان کرد؛
      وزیر امور اقتصادی و دارایی در سمینار یک پهنه، یک راه که با حضور سفیر چین در تهران و با مشارکت نمایندگان وزارتخانه ها و دستگاههای اجرایی کشورمان برگزار شد، بر توسعه همکاری های همه جانبه ایران و چین در ...
      وزیر اقتصاد در اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد:
      دکتر دژ پسند با اعلام اینکه در یازده ماهه سال جاری بیش از 40 میلیارد دلار صادرات داشته ایم و تراز تجاری کشور اکنون مثبت است تاکید کرد: این آمارها به ما نوید می دهد که اگر تدبیر مناسبی داشته باشیم می ...
      متن پیام وزیر امور اقتصادی و دارایی بدین شرح است:
      جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی
      با سلام و تحیت؛
      انتصاب جنابعالی به عنوان ریاست قوه قضائیه جمهوری اسلامی ...