بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • نرم افزار تقویم تجارت

      معرفی نرم افزار
      این نرم افزار یک تقویم شمسی با قابلیت همگام شدن با حسابهای تقویم روی دستگاه است. بدین معنی که اطلاعات مربوط به کلیه حسابهای تقویمی تنظیم شده روی موبایل یا تبلت را در قالب یک پارچه به نمایش می گذارد. تقویم تجارت اساساً بر پایه روزشمار شمسی است و کلیه مناسبت ها مبتنی بر اعلام شورای مرکز تقویم موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران در آن به نمایش گذاشته شده اند. بنابراین با استفاده از این اپلیکیشن می توانید در ساختاری یکپارچه به مدیریت مناسبت ها و جلسات و برنامه های شخصی خود پرداخته و عین حال از رویدادهای ملی و مذهبی مطلع باشید. با استفاده از منوی سمت چپ برنامه می توانید به بخش های مختلف تقویم دسترسی پیدا کنید.


      همگام سازی
      برای ورود اطلاعات از حسابهای تقویم مختلف روی دستگاه ابتدا باید عملیات همگام سازی را انجام دهید. به این منظور از منوی سمت راست بالای صفحات برنامه (منوی سه نقطه) گزینه همگام سازی را انتخاب کنید.

      صفحه اصلی برنامه
      با اجرای برنامه ، در صفحه اصلی روز جاری به نمایش گذاشته می شود. در این صفحه ، می توانید تاریخ روز را ببینید و یک نگاه کلی به روزهای ماه جاری داشته باشید . همچنین از بخش پایین این صفحه می توانید یادداشت ایجاد کنید ، برای روز حاضر یا روز دیگری یک رویداد (یک بازه زمانی برای امری خاص ، مثل یک جلسه) یا یادآور (تعیین یک مهلت زمانی برای انجام عملی خاص ، مثلاً پرداخت قبض) تعریف کنید.


      گزینه ماه
      در صفحه نمایش ماه (قابل دسترسی از طریق منوی برنامه ) می توانید در یک نگاه جامع رویدادهای ماهانه را مشاهده کنید. با حرکت انگشت روی صفحه نمایش به سمت چپ و راست می توانید به مشاهده ماه های قبل و بعد بپردازید. در صفحه نمایش ، ماه ، روز حاضر با دایره توپر نشان داده می شود، عدد روزهای تعطیل قرمز رنگ است و رویدادهای هر روز از ماه به صورت نقطه پایین عدد یا خط اطراف عدد نشان داده می شود. به این ترتیب که درصورت وقوع یک رویداد در تمام روز (مثلاً تولد یا جشن) این رویداد به صورت یک نقطه در پایین عدد روز مربوطه نمایش داده می شود، از سوی دیگر در صورت وقوع یک رویداد در بخشی از روز (مثلاً یک جلسه کاری ) رویداد مربوطه با یک قطاع رنگی در اطراف عدد روز نشان داده می شود. قطاع رنگی ، نمایانگر بخشی از روز (در قالب بخش های 6 ساعته ) است که جلسه مورد نظر در آن اتفاق می افتد. (مثلاً جلسه ساعت 10 صبح در صفحه نمایش ماه، با قطاع رنگی در6 ساعت دوم روز نشان داده می شود.


      گزینه سال
      در صفحه نمایش سال می توانید در یک نگاه جامع تعطیلات سالانه را مشاهده کنید. با انتخاب هرماه به صفحه نمایش ماه مورد نظر هدایت می شوید. همچنین با حرکت انگشت روی صفحه نمایش به سمت چپ و راست می توانید به مشاهده سال های قبل و بعد بپردازید.

      وظیفه
      در صفحه وظایف (قابل دسترسی از طریق منوی برنامه ) فهرستی از وظایف مختلف را مشاهده می کنید. در این صفحه همچنین می توانید نسبت به تعریف یک وظیفه جدید اقدام کنید. توضیح این که وظایف مواردی هستند که بازه زمانی مشخص نداشته و عموماً بر تاریخ مهلت می توانید یک تاریخ یادآوری هم تعیین کنید.



      رویداد
      در صفحه رویدادها (قابل دسترسی از طریق منوی برنامه ) فهرستی از یادداشت های مختلف را مشاهده می کنید. در این صفحه همچنین می توانید نسبت به تعریف یک رویداد جدید اقدام کنید. توضیح این که رویدادها مواردی هستند که بازه زمانی مشخص رخ می دهند. مثلاً یک جلسه که در بازه زمانی یک روزه اتفاق می افتد و رویدادی روزانه است
       

       

      یادداشت
      در صفحه یادداشت ها (قابل دسترسی از طریق منوی برنامه ) فهرستی از یادداشت های مختلف را مشاهده می کنید. در این صفحه همچنین می توانید نسبت به اضافه کردن یک یادداشت جدید اقدام کنید.

      درباره
      در بخش درباره (قابل دسترسی از طریق منوی برنامه با لوگوی بانک تجارت) می توانید نسبت به خدمات الکترونیکی بانک تجارت اطلاعات کسب کنید . همچنین راههای تماس با بانک و شبکه های اجتماعی بانک نیز در این منو قرار دارد.

      تبدیل تاریخ
      برای تبدیل تاریخ (شمسی ، قمری ، میلادی) از طریق منوی سمت راست برنامه (منوی سه نقطه ) به بخش تبدیل تاریخ بروید.


      تغییر تم برنامه
      تقویم تجارت با چند تم و رنگبندی مختلف طراحی شده است. انتخاب تم های برنامه از طریق بخش تنظیمات (قابل دستیابی از طریق منوی سه نقطه سمت راست برنامه ) انجام پذیر است.