بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • فروش اقساطی

      تعریف

      واگذاری عین به بهای معلوم به غیر که تمام یا قسمتی از آن طی اقساط مساوی یا نامساوی در سررسید معین پرداخت شود. بانک تجارت به منظور ایجاد تسهیلات لازم جهت تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی، اعم از اینکه واحد تولیدی متعلق به شخص حقیقی و یا حقوقی باشد، مواد اولیه، لوازم یدکی و ابزارکار مصرفی مورد نیاز این واحدها را طبق ضوابط خریداری و به صورت اقساطی به متقاضی به فروش می رساند. کاربرد تسهیلات مذکور فقط برای تامین سرمایه گردش واحدهای تولیدی (کشاورزی صنعتی ـ معدنی -) بو ده و برای یک دوره تولید و حداکثر یک ساله تعیین می گردد.

      بانک تجارت در جهت ایجاد تسهیلات مناسب و تشویق عامه مردم در امر احداث مسکن، سهم الشرکه خود در مشارکتهای مدنی احداث و تکمیل واحدهای مسکونی انفرادی را طبق ضوابط ، بصورت اقساطی به فروش می رساند.

      بانک تجارت براساس ضوابط ، بابت خرید کالاهایی که بطور مداوم مورد استفاده قرار می گیرند و طول عمر مفید مورد انتظار آنها حداقل یک سال است مانند انواع فرش ماشینی و دستی ، بخاری ، ماشین لباسشویی ، رایانه ، دوچرخه ، تلویزیون ، فریزر ، ویدئو ، ضبط صوت ، اجاق گاز ، جاروبرقی ، کولر ، آبگرمکن ، چرخ خیاطی که فرآیند ساخت ، تولید و مونتاژ آنها در داخل کشور انجام گرفته باشد تسهیلات فروش اقساطی اعطا می نماید