بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • راهنمای ثبت نام و استعلام صندوق پیام در همراه بانک تجارت

      راهنمای ثبت نام و استعلام صندوق پیام در همراه بانک تجارت



      1 گزینه حساب کاربری را از منوی پایین صفحه انتخـاب نماییـد.


      2 گـزیـنــه "صنــدوق پیــام" را انتخــاب نماییــد.


      3 جهت ثبـت‌نـام و یـا استـعـلام وضعیـت صنـدوق پیـام، بر روی گزینـه "عملیات صنـدوق پیـام" کلیـک نماییـد.


      4 برای نمایش پیام‌ها می‌توان از گزینه "مشاهده صندوق پیام" از منو "پروفایل مشتری در صندوق پیام" یا از آیکون "اعلان" که در صفحه حساب‌ها موجود است، استفاده نمود.


      5 جهـت فعــال‌ســازی سـرویـس مذکـور بر روی شمـاره حسـاب دلخـواه کلیـک نمـاییـد.


      6 با کلیـک بر روی "فعـال‌سـازی" صنـدوق پیـام، حساب مورد نظر فعال می‌گردد. (جهت دریافت پیامک بصورت فارسی گزینه "فارسی" را انتخاب نمایید.)


      7 در این مـرحلــه شمـاره همـراه خود را انتخـاب نماییـد.


      8 کد پـیـامـک شـده را در قسمت "رمـز پیـامکـی" وارد نماییـد.


      9 اکنـون پـیـامـی جـهـت موفقـیـت‌آمیــز بــودن ثبـت‌نـام در سرویس "صنـدوق پیـام" به کـاربــر نمـایـش داده می‌شــود.



      راهنمای غیرفعالسازی صندوق پیام


      1 گزینه "حساب کاربری" در منوی پایین صفحه را انتخاب نمایید.


      2 گـزینــــه "صنـــدوق پیــام" را انتخـاب نمـاییــد.


      3 جهت استعلام وضعیت صنـدوق پیام و یا غیـرفعال‌سازی بر روی گزینه "عملیـات صنـدوق پیـام" کلیـک نماییـد.


      4 در مرحله بعد حساب مورد نظر را انتخاب نمایید.


      5 در این مرحله وضعیت "صنـدوق پیـام" نمایش داده می‌شـود. با کلیـک بر روی گزینـه "غیـرفعال‌سازی" سرویس صنـدوق پیـام برای حساب مورد نظر غیرفعال می‌گردد.


      6 اکنون پیامی مبنی بر "غیرفعال‌سازی با موفقیت انجام شد" به کاربر نمایش داده می‌شود.