بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۵/۱۹|
      تعداد بازدید: 402
      جلسه رؤسای شعب ، بازرسین و کارشناسان منطقه در سال 93 با حضور جناب آقای تهمک مدیریت محترم استانها(ناحیه1) وجناب آقای رحیمی ریاست محترم اداره هماهنگی های مدیریتهای شعب مناطق در محل سالن کنفرانس شهید بهشتی ارومیه برگزار گردید.

      جلسه رؤسای شعب ، بازرسین و کارشناسان منطقه در سال 93 با حضور جناب آقای تهمک مدیریت محترم استانها(ناحیه1) وجناب آقای رحیمی ریاست محترم  اداره هماهنگی های مدیریتهای شعب مناطق  در محل سالن کنفرانس شعبه شهید بهشتی ارومیه برگزار گردید.                                         

      جلسه با تلاوت کلام الله مجید و سرود جمهوری اسلامی ایران ، آغاز شد، آقای فیروزنیا  مدیر منطقه ضمن خوش آمدگویی  به میهمانان وضعیت کلی منطقه را تشریح نموده و به آیتم های موثر در زمینه عملکردی شعب پرداختند .

      در ادامه جلسه جناب آقای رحیمی ریاست محترم  اداره هماهنگی های مدیریتهای شعب مناطق ضمن اظهار خوشوقتی از ملاقات با همکاران بر ادامه  روند مطلوب رشد منابع منطقه تأکید و به تحلیل و مقایسه وضعیت کلی منطقه و شیوه های نوین مدیریتی پرداختند و رهنمودهای ارشادی خود را در خصوص افزایش منابع – کاهش مطالبات و سود دهی بیان فرمودند

      در ادامه جناب آقای تهمک مدیریت محترم استانها(ناحیه 1) نیز به تلاش بیش از پیش همکاران و دقت در انجام امور و ارتقاء هر چه بیشتر جایگاه منطقه توصیه های لازم را به همکاران ارائه نمودندوخواستار همکاری ، همدلی و فعالیت بیش از پیش عزیزان در زمینه جذب منابع و افزایش سود دهی و رعایت شئونات و احترام به مشتری شده وجذب منابع جدید وارزان قیمت راازاولویتهای بانک برشمردند. و جهت بهره وری سازمان و کارآمدی کارکنان به تحلیل اصل حرکت اثر پروانه ای و چگونگی  ایجاد تغییرات کوچک و تاثیرات بزرگ در سازمان پرداختند و بیان نمودند که بایستی این تغییرات کوچک  بصورت مثبت در سازمان انجام گیرد تا شاهد تاثیرات مثبت و سازنده در سازمان بوده باشیم                                                                 .
      در پایان رؤسای شعب و همکاران نقطه نظرات و پیشنهادات خود را ارائه و از رهنمودهای مقامات محترم ارشد بانک بهره مند گردیدند و به 3 نفر از مسئولین شعب آقایان ابری، گلوانی و توکلی که از نظر آیتم های عملکرد شعب وضعیت بهینه ای داشتند هدایایی اهدا گردید.