بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۲/۰۷/۱۳|
      تعداد بازدید: 221
      برگزاری جلسه رؤسای شعب استان یزد
      جلسه رؤسای شعب استان یزد از شعب برتر و فعال سال 92قدردانی شد در جلسه رؤسای شعب و دوایرستادی بانک تجارت استان یزد در سال جاری با اعلام اهداف کلی و سیاست های راهبردی منطقه

      سومین جلسه رؤسای شعب و دوایرستادی بانک تجارت استان یزد در سال جاری با اعلام اهداف کلی و سیاست های کلی منطقه درشهریورماه برگزار شد. جناب آقای قیصری مدیر شعب بانک تجارت شعب استان یزد بیانات خویش را درجلسه رؤسای شعب سال1392 را با تشریح سیاست های کلی  ذیل آغاز نمود:

      1- تأمین منافع پایدار سهامداران با افزایش سهم بانک از بازار و خدمات مالی سودآور 2- تحول در ارائه خدمات و افزایش سطح رضایت مندی مشتریان 3- شناسائی مشتریان هدف و برنامه ریزی در جهت جذب آنها و تحلیل شرایط بازار و ارتقاء سهم بازار 4- توسعه و توانمندسازی منابع انسانی و نهادینه نمودن سازمان یادگیرنده و یادگیری سازمانی 5- تأکید بر بازاریابی همگانی و دخیل نمودن این فعالیت در ارزشیابی کل پرسنل اعم از ستاد و صف و تجدید نظر در بکارگیری نیروهای ناکارآمد و غیرمسئول در منطقه 6- بازنگری مجدد در اجرای سیستم پاداش های غیر مستمر و اضافه کاری در منطقه بر اساس سیاست های ابلاغی مدیریت محترم ارشد بانک و شاخص های ابلاغی 7- پیگیری و وصول مطالبات با هدف کاهش نسبت مطالبات به تسهیلات و رعایت توازن منابع و مصارف شعبه .

      مدیر شعب استان با بیان این مطلب که انتظار بانک از همکاران برخلاف روال سال های گذشته است ، بهره مندی علم و دانش و تجربه را جهت کنترل عوامل بازدارنده در سوددهی شعب را مورد تأکید قرار دادند. روشهای جدید را بیاموزیم و روشهای قدیم را باید کنار بگذاریم و همیشه تشنه ایده های جدید باشیم، مسائل را بایستی بصورت نظام مند حل نمائیم و از تغییرات مداوم استقبال کنیم، چرا که عدم ایجاد تغییرات و تحول ما را به روزمرگی دچار نموده و انگیزه را از ما سلب می نماید. سازمانها یادگیرنده تمام قدرت فکری را در بهبود وضعیت سازمان خود، بکار می گیرد. سازمان یادگیرنده باید از وجود کارکنان خلاق و فرهیخته بهره مند باشد. تغییر یک انتخاب نیست، تغییر یک ضرورت است برای اینکه یک سازمان یادگیرنده باشیم بایستی بینش و تفکر خودمان را عوض کنیم.

      ایشان با اشاره به اینکه مهمترین عامل سوددهی بانک ارتقاء سطح رضایت مشتریان است، اظهار داشت : اجرای بهینه طرح تکریم ارباب رجوع و رصد نمودن مشتریان سایر بانک ها جهت ارتقاء سهم منابع بانک تجارت نسبت به رقبا در کنار حفظ مشتریان کنونی انتظار کاملاً منطقی مدیریت ارشد بانک است که بایستی با مسوولیت پذیری و برنامه ریزی مناسب کلیه ارکان منطقه اعم از ستاد و شعب به این مهم دست یابند. جناب آقای قیصری ملاک اصلی ارزشیابی پرسنل را بازاریابی و مشتری مداری اعلام و همکارانیکه در دسترسی به اهداف بانک همکاری لازم را نداشته باشند بایستی بعنوان نیروهای ناکارآمد معرفی و از اعطای مزایای غیرمستمر خودداری گردد. مدیریت شعب استان افزود : رؤسای محترم شعب بایستی در مسوولیت های محوله شهامت داشته و از هر گونه فعالیت جهت تبدیل کارکنان به افراد تندآموز دریغ ننموده و انتظار می رود دریافت علم و دانش و یادگیری را سریع تر از رقبا به انجام برسانند.

      در این جلسه علاوه بر تأکید بر جذب سپرده های کم هزینه ، آمارهای کلان بانک و سایر بانک هادر استان یزد مورد تجزیه وتحلیل قرارگرفت واز برخی ازشعب به دلیل کسب بالاترین امتیاز میانگین سال 92در جذب منابع ، صدور ضمانتنامه گشایش اعتبارات اسنادی داخلی ، سود و زیان و وصول مطالبات قدردانی به عمل آمد و جوایزی نیز به روسای شعب فوق تعلق گرفت واز آنها قدردانی به عمل آمد .