بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۸/۰۳|
      تعداد بازدید: 219
      برگزاری جلسه روسای شعب در سال 1393
      جلسه روسای شعب ، دوایرستادی و بازرسان و کارشناسان استان یزد روز شنبه مورخ93/07/26 با حضور مدیریت شعب استان جناب آقای قیصری در محل سالن کنفرانس مدیریت برگزار گردید .

      جلسه روسای شعب ، دوایرستادی و بازرسان و کارشناسان استان یزد روز شنبه مورخ93/07/26 با حضور مدیریت شعب استان جناب آقای قیصری  در محل سالن کنفرانس مدیریت برگزار گردید .

      جلسه با خوشامدگویی آقای قیصری مدیریت شعب استان، به میهمانان و همکاران محترم آغاز گردید، جناب آقای قیصری مدیریت شعب یزد، در مورد لزوم توجه به مسایل حفاظتی و پرسنلی و همچنین استفاده از ابزارهای لازم در جهت کاهش مطالبات مطالبی را بیان و تشریح نمودند. در ادامه جلسه، آقای فلاح،  با تاکید به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری" سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" نامیده شده است، خاطر نشان شدند که با سرلوحه قرار دادن این شعار، می توان موجبات پویایی و پیشرفت روز افزون بانک را فراهم نمود. و ضمن تشریح وضعیت بانک تجارت در سطح لیگ و استان، و سیاست های راهبردی استان، حول محورهای بازاریابی، افزایش سپرده ، کاهش مطالبات، اهتمام درصدور  L/C داخلی ، ضمانتنامه و همچنین سوددهی را، تبیین نمودند. درادامه مدیریت منطقه  لزوم توجه به مساله بازاریابی در سطح کلان و جذب منابع ارزان قیمت با هدف کاهش نرخ عملیاتی در  سطح کلیه شعب را امری ضروری قلمداد نمودند و راز بقای سازمان در عصر حاضر را مشتری مداری، توجه و استفاده از پتانسیل سرمایه های انسانی سازمان بیان نموده و اظهار داشتند که دروضعیت فعلی سپرده های ارزان قیمت، کارمزد خدمات و صرفه جویی در هزینه ها از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد.

      در پایان جلسه نیز بخش پرسش و پاسخ برگزار شد و مسئولین شعب به طرح مسائل و مشکلات پرداختند که پاسخ های مقتضی توسط مدیریت شعب و معاونین ایشان  ارائه گردید .

      جلسه فوق درساعت 14.30دقیقه با ذکر صلواتی بر محمد و آل محمد خاتمه یافت .