بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۲/۰۸/۱۲|
      تعداد بازدید: 169
      برگزاری مراسم روزخانواده وتکریم ازبازنشستگان
      مدیریت بانک تجارت یزد به مناسبت روزخانواده وتکریم بازنشتگان طی مراسمی از همکاران بازنشسته وپیشکسوت بانک وهمکارانی که در چند ماه گذشته

      ستایش خداوند بخشنده را           که موجودکرد از عدم بنده را

      بدیعی که شخص آفریند زگل      روان وخرد بخشد وهوش ودل 

      چو آید به کوشیدنت خیرپیش       به توفیق حق دان نه از سعی خویش .

      مدیریت بانک تجارت یزد به مناسبت روزخانواده وتکریم بازنشتگان طی مراسمی از همکاران بازنشسته وپیشکسوت بانک وهمکارانی که در چند ماه گذشته یه افتخاربازنشستگی نائل آمده بودند تقدیر وتشکر به عمل آورد ولوح سپاس وهدایایی ارسالی مدیریت عامل را همراه با هدیه ناقابل اما به یادماندنی تقدیم عزیزان بازنشسته نمود .

      در این مراسم جناب آقای قیصری مدیریت منطقه ضمن تبریک وتحنیت به مناسبت روز 25ذیحجه روز خانواده وتکریم از بازنشستگان این روز را به همه سروران تبریک گفته وسلامتی وسربلندی همگی بازنشستگان را از خداوند منان خواستار گردید، هم چنین لزوم ایجاد تشکیل کانون بازنشستگان را نیز به همکاران محترم بازگو نمودند . و آرزوی توفیق بیشتر در همه عرصه ها را جهت ایشان خواستار شد .

      بازنشستگی به معنای تکمیل چرخه خدمت وآغازی دوباره وبه منزله مدال افتخاری برسینه تاریخ است که تلاش صادقانه شما«بازنشستگان»را،برآیندگان می‌نماید.

      درادامه معاونین ایشان به بیان سخنانی چند در خصوص تکریم و جایگاه باز نشستگان پرداختند.

       در ادامه آقای شاملو یکی از همکاران وپیشکسوتان بانک که قبلا"مدیرچندین قسمت بانک وچند مدیریت  منطقه از جمله یزد وهرمزگان بوده سخنانی در مورد لزوم توجه وتکریم بازنشستگان وفراهم آوردن امکانات رفاهی و... بیان نمودند که مورد توجه قرارگرفت وباتحسین حاضرین همراه بود .

      در انتها همکاران بازنشسته در ضیافتی که به همین مناسبت بود شرکت کرده وپس از صرف نهارجلسه درساعت 14  باذکرصلوات به پایان رسید .