بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۲/۰۶/۱۵|
      تعداد بازدید: 207
      به نام حضرت دوست که هر چه هست از اوست و به شکر وجود ذی جود که قلب تپنده همه دوستیها ست.
      سومین گردهمایی روسای شعب ، معاونین شعب ، روسای دوایرستادی مدیریت وروسای باجه ها با مدیریت روز چهارشنبه مورخ 13/06/92 برگزار گردید . در این جلسه که آقایان قیصری مدیر شعب و معاون اجرایی آقای میقانی حضور داشتند

      سومین  گردهمایی روسای شعب ، معاونین شعب ، روسای دوایرستادی مدیریت وروسای باجه ها با مدیریت روز چهارشنبه مورخ 13/06/92 برگزار گردید . در این جلسه که آقایان قیصری مدیر شعب و معاون اجرایی آقای میقانی حضور داشتند ، آقای قیصری مدیر منطقه ضمن عرض خوش امد گویی  وتبریک به مناسبت هفته بانکداری به همکاران گرامی  ، وبه دنبال ارسال فصلنامه مقایسه ای مناطق بانک تجارت در مقایسه با سیستم بانکی به تفکیک استانها ، وهم چنین گزارش ارزیابی مدیریت ها  تاپایان خردادمطالبی رابیان فرمودند .

      در ابتدا عناوین برنامه وشاخص های عملکرد مدیریتها بین حضار پخش گردید و آنگاه مدیر منطقه ضمن ارائه آمارهای فوق اعم از  سپرده ای  ریالی ، رعایت سیاستهای اعتباری و آمار خدمات الکترونیکی ،  کاهش مطالبات ، افزایش تعهدات اعتباراسنادی داخلی وخارجی ، بهینه سازی شبکه شعب و......با اشاره به حضور بانک  تجارت در بازارهای هدف استان مواردی چند رابیان نمودند  . ایشان همچنین با اشاره به فرصت کم باقیمانده تا پایان شهریورماه خواستار تلاش مضاعف شعب در جذب سپرده و تحقق اهداف شش ماهه اول سالجاری و هدفابلاغی  تعیین شده ویژه شهریور شدند .

      اقای قیصری  فرمودند هم اکنون محور اصلی تمامی فعالیت های بانک بحث سود دهی شعب است و برای رسیدن به سود دهی ارائه خدمات متنوع ضمانت نامه ای ، گشایش اعتبار اسنادی داخلی ، ارائه خدمات بانکداری الکترونیک ، کاهش مطالبات  باید سرلوحه فعالیت‌ها قرار بگیرد .هم چنین بازاریابی مشتریان درحوزه نفوذ شعب وسرکشی وپیگیری درخواست های آنها .وافتتاح وصدور انواع کارت های بانکی ازجمله تجارت کارت ، کارت هدیه ، کارت خرید در الویت قرارگیرد .

      در ادامه  بحث هزینه تمام شده نرخ پول ( بهره پول شعب ) نیز توسط مدیر منطقه توضیحاتی داده شد .

      در خصوص کنترل لیست‌های q26,m—24p—16که می بایست حتما" توسط مسئولین ومعاونین انجام گردد و نظارت برفعالیت های اعتباری و آگاهی ومطالعه بیشتر بخشنامه های 541 و متمم‌های مربوطه نیز یادآوری و تاکید گردید.

      در ادامه آقای میقانی معاون اجرایی منطقه مطالبی در خصوص مسایل اعتباری و نظارت صحیح بر اعطای تسهیلات تاکید نمودند وهم چنین رعایت بهداشت اعتباری  با رویکرد الزامات عام و الزامات خاص در تخصیص منابع را بیان نمود . عوامل ایجاد اختلال در بهداشت اعتباری ـ انواع قراردادها در قانون بانکداری اسلامی ـ ماهیت های عقود و قرارداد ها ازدیگر مواردی بودکه مطرح گردیدو تلاش تمامی ارکان بانک و شعبه را یادآور گردیدند .. سرمایه ثبتی شرکت‌ها رعایت شود ،تاکید ویژه مبنی بر اینکه تهیه گزارشات اطلاعاتی و کارشناسی مشتریان قبل از سررسید حد سالیانه آن‌ها  انجام گردد ، اخذ صورت‌های  مالی حسابرسی شده و گواهی امور مالیاتی مشتریان حتماً"رعایت گردد. در خصوص بخشنامه جدید اعتباری مبنی بر احیاء و تقسیط پرونده های مطالباتی که تا پایان شهریور با پاداش ویژه همراه خواهدبود نیزبحث ومورد تاکید قرارگرفت.

      در ادامه آقای فلاح معاون اداری و پشتیبانی بانک به بیان مسایلی در خصوص امور پرسنلی واداری منطقه  پرداخته و توجه تمامی همکاران را به بحث صرفه جویی  و کاهش هزینه‌ها وهم چنین سود آوری  شعب جلب نموده وبیان نمودند سوددهی شعب اثر مستقیمی در دریافتی‌های پرسنل دارد . هم چنین برنامه ریزی در خصوص برگزاری کلاس های آموزشی متعدددر سال جاری  از جمله اعتبار سنجی ، ضمانت نامه ، گشایش اعتباراسنادی داخلی ،  حقوق بانکی ، مدیریت هزینه ودرآمد وتجزیه وتحلیل صورت های مالی ، برگزاری کلاس های آموزشی خدمات نوین بانکی والکترونیکی در شعب مورد تاکید قرارگرفت وشرکت تمامی پرسنل در این کلاسها را موجب ارتقاء سطح دانش وارائه خدمات مطلوبتر به مشتریان با آگاهی بیشتر دانست .

      در خصوص بحث درجه بندی شعب نیز مطالبی به معاونین و روسای دوایر یادآوری شد وبیان کردند اگر برنامه ریزی بر اساس بخشنامه‌ها و اهداف بانک باشد مسلماً"شاهد رشد و شکوفایی خود و بانکمان خواهیم بود . استفاده از ابزارهای موثر بانک تجارت نظیر جذب بیشتر منابع ضمانت نامه‌ها و گشایش اعتبار اسنادی داخلی و سوددهی شعب از طریق خدمات نوین بانکداری الکترونیکی ( نظیر استفاده از pos فروشگاهی ، خدمات موبایل بانک و اینترنت بانک و درگاه پرداخت اینترنتی را بیان کردند و امتیازات بسیار خوبی که از  این راه شعب به دست می‌آورند را مورد تاکید قرار دادند .

      در این همایش علاوه بر تأکید بر جذب سپرده های کم هزینه ، آمارهای کلان بانک و سایر بانک هادر استان یزد مورد تجزیه وتحلیل قرارگرفت واز برخی ازشعب به دلیل کسب بالاترین امتیاز میانگین سال 92در جذب منابع ، صدور ضمانتنامه گشایش اعتبارات اسنادی داخلی ، سود و زیان و وصول مطالبات قدردانی به عمل آمد و جوایزی نیز به روسای شعب فوق تعلق گرفت واز آنها قدردانی به عمل آمد .