بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۰/۳۰|
      تعداد بازدید: 361
      برگزاری جلسه روسای دوایر ستادی با حضور مدیریت امور استانهای ناحیه 2
      جلسه روسای دوایر ستادی با حضور ستوده مدیریت امور استانهای ناحیه 2 ، کشانچی معاونت اداره هماهنگی مدیریتهای شعب ، مسئولین منطقه قزوین ، ریاست حوزه حراست ، بازرس ارشد منطقه ، روسای دوایر ستادی ، کارشناسان اعتباری و ریاست واحد ارزی در تاریخ 29 دی ماه 93 برگزار شد .

      در این جلسه ستوده با تاکید بر نقش کلیدی و موثر ستاد در پشتیبانی از صف ، موفقیتهای پیشین منطقه را نتیجه عملکرد خوب شعب دانست و عنوان نمود که این عملکرد مرهون پشتیبانی مناسب ستاد بوده است .

      ایشان افزود که وظیفه ستاد صرفاً اداری و نقش در سایه نیست ؛ بلکه نقش ستاد فرماندهی ، هدایت و راهبری شعب به منظور رفع موانع و مشکلات و کمک به ارتقاء بانک است . همانگونه که روسای شعب ، مدیران شعبه ها هستند ، روسای دوایر نیز باید امور ستادی را مدیریت نموده و به عنوان مشاور مدیریت نقش کلیدی داشته باشند .

      مدیریت امور استانها با مخاطب قرار دادن کلیه پرسنل منطقه ابراز داشت که می باید سطح آگاهی ، سواد بانکی ، قدرت تجزیه و تحلیل ، توانائی درک شاخصهای مهم بانک از جمله نرخ هزینه پول ، نرخ بازده ، حاشیه سود عملیاتی و بسیاری از موارد مهم دیگر ارتقاء یابد و همگان باید خود را مسئول و متعهد بدانند و هدف خروج از وضعیت کنونی و همچنین روزمرگی غالب در بانک مبنای کار همکاران قرار گیرد .

      مدیریت امور استانها اعلام داشت که نباید به دلیل انس ، الفت و صمیمیت موجود در همکاران ، موضوع مدیریت و اقتدار در عملکرد و مطالبه اهداف تعیین شده مورد غفلت واقع شود و افراد غیر توانمند و غیرفعال حتماً از برخورداری مزایای غیرمستمر بانک در آینده محروم خواهند شد .

      بحث جانشین پروری و آموزش صحیح به پرسنل زیرمجموعه نیز از مواردی بود که توسط ستوده مورد تاکید قرار گرفت .

      در ادامه کشانچی معاونت اداره هماهنگی مدیریتهای شعب ضمن ارائه گزارشی از وضعیت عملکرد منطقه قزوین در دی ماه 93 ، نگاه و عملکرد آنالیزی نسبت به آمار و وضعیت موجود توسط روسای شعب و دوایر ستادی را گره گشای مشکلات دانست .

      پورمقدم مدیریت شعب استان قزوین نیز ضمن تشکر از حضور میهمانان جلسه با تائید صحبتهای مدیریت امور استانها و تقدیر از زحمات همه همکاران ، تلاشهای موجود را کافی ندانسته و عنوان نمود که تلاش هدفمند با برنامه ریزی اصولی جهت نیل به اهداف همچنان از ضروریات منطقه است .

      گفتنی است که قبل از  شروع جلسه تعدادی از شعب منطقه مورد بازدیدآقایان ستوده و کشانچی قرار گرفت.