بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۱/۰۷|
      تعداد بازدید: 446
      برگزاری جلیه معاونین شعب و دوایر ستادی با مدیریت شعب استان
      جلسه مسئولین منطقه و معاونین شعب و دوایر ستادی در تاریخ پنجم بهمن ماه 93 در سالن اجتماعات سرپرستی بانک تجارت استان قزوین برگزار شد .

      در این جلسه پورمقدم مدیریت شعب بانک تجارت استان قزوین ضمن تبریک رأی دادگاه عالی اتحادیه اروپا مبنی بر لغو تحریم بانک تجارت ، با اشاره به ایام پایانی سال و وجود حساسیتهای لازم ابراز داشت که از معاونین شعب بعنوان مدیران داخلی شعبه انتظار می رود که به تمامی امور از جمله امور پرسنلی و اداری ، امور تسهیلاتی ، امور مطالباتی و ... احاطه کامل داشته باشند و در زمان عدم حضور ریاست شعبه سکان رهبری و مدیریت را به دست گیرند . وی با تاکید بر مشاهده برخی نواقص در امور شعب به هنگام بازدید مدیریت و ارکان بانک، از همکاران خواست که اطلاعات خود را در خصوص پرونده های تسهیلاتی و مطالباتی ارتقاء بخشند و در جریان جزئیات یا حداقل کلیات پرونده ها قرار گیرند .

      ایشان ضمن یادآوری بخشنامه ها و دستورالعملهای بانک پرهیز از سختگیری و سهلگیری های بی مورد در پرونده های اعتباری خصوصاً پرونده وامهای قرض الحسنه ازدواج را توصیه نمود .

      ضمنا تکریم ارباب رجوع ، خصوصاً همکاران بازنشسته همچون گذشته از سفارشات مدیریت شعب استان بود .

      در ادامه رجبی معاونت اجرائی منطقه حفظ انسجام و یکپارچگی در تمامی ارکان بانک را با اهمیت عنوان نمود و با تاکید بر صحبتهای آقای پورمقدم درخصوص وامهای ازدواج توصیه نمود که همکاران ضمن رعایت دستورالعملها و بخشنامه ها رضایت خداوند متعال و زوجین را نیز مد نظر قرار داده و با پیگیری بموقع اقساط  مانع از معوق شدن این وامها شوند.

      ایشان در ادامه بر ثبت پیگیریهای وصول مطالبات در پرونده ها و صدور اخطاریه ها مجدداً تاکید داشت .

      از دیگر موارد مورد اشاره معاونت اجرائی منطقه پایش حسابهای مشتریان قبل و خصوصاً بعد از تسهیلات و همچنین آموزش و توانمندسازی پرسنل زیرمجموعه توسط روسا و معاونین بود .

      سلیمان معاونت اداری منطقه نیز با ارائه مطالبی درخصوص کادرسنجی و پرسنل مورد نیاز شعب ، نحوه تخصیص اضافه کار به پرسنل شعب و ستاد را تشریح نمود و تاکید کرد که اضافه کار پرسنل شعب به ستاد و بالعکس قابل تخصیص نیست .