بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۲/۰۶|
      تعداد بازدید: 569
      اختتامیه مسابقات ورزشی دهه مبارک فجر مدیریت شعب بانک تجارت استان اصفهان

      اختتامیه مسابقات فوتسال ، والیبال و تنیس روی میز پرسنل بانک تجارت با حضور ورزشکاران ، همکاران و مسئولین ورزشی استان برگزار گردید .

      در این مراسم سلیمان توکلی مدیر شعب بانک تجارت استان اصفهان برگزاری این مسابقات را در جهت افزایش نشاط و شادابی همکاران دانستند و افزودند تندرستی و سلامتی همکاران برای سازمان مهم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و اگر در راستای ورزش همگانی برای کارکنان هزینه ای هم بشود با کاهش هزینه های درمان آن هزینه جبران خواهد شد .

       

      توکلی با اشاره به صحبت مقام معظم رهبری که امر به ورزش را امر به معروف دانسته اند ابراز امیدواری کرد فرمایشات و توصیه های رهبر معظم انقلاب را که برگرفته از قرآن ، احادیث و روایات است را در تمام مراحل زندگی بکار بگیریم .

      در این مراسم که با حضور حسین زیبایی رییس سازمان ورزش و جوانان اصفهان ، حمید عصارزادگان شهردار منطقه 5 اصفهان ، مصطفی آهن فروش دارنده مدال طلا مسابقات جودو ارتش های جهان و تعدادی دیگر از افتخارآفرینان ورزشی کشور برگزار گردید هدایای تیم های اول تا سوم مسابقات فوتسال ، تیم اول مسابقات والیبال و نفر اول مسابقات تنیس اهدا گردید .

      تیم فوتسال شهدای زرین شهر با حضور ناصر کاظمی - محمدتقی فلاح - رضا احمدنژاد - کریم خلیلی - محمد کاشفی - سید رسول موسوی - بهمن صادق نژاد و فرهاد بهرامی موفق به کسب عنوان تیم اخلاق این دوره از مسابقات شدند .

      مسابقات فوتسال با شرکت ده تیم برگزار گردید که تیم شهید نصری عنوان اول این مسابقات را کسب نمود .

      اعضای تیم نیزعبارت بودند از آقایان : محسن خاکیان - امیرحسین صمدانی - حمدیرضا رجبی - علیرضا صفری - غلامرضا فخارزاده - روح اله شاه سنائی - عباس سلطانی و مصطفی حسینی

      مسابقات تنیس با حضور 16 ورزشکار برگزار گردید که به ترتیب : مصطفی حسینی - علی هاشمی و حسن نصیری رتبه های اول تا سوم را کسب کردند .

      تیم والیبال شهید مهین پرور عنوان اول این مسابقات را از آن خود کرد با احمدرضا ناجیان - خیراله باقری - ولی اله صدیق - حسن مظاهری - خانی - علی هادیان