بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۲/۱۳|
      تعداد بازدید: 294
      برگزاری کمیته برنامه ریزی اردیبهشت ماه 94
      جلسه کمیته برنامه ریزی بانک تجارت استان قزوین در تاریخ 9/2/94 با حضور مدیریت شعب، معاونین، ریاست حوزه حراست، بازرس ارشد منطقه ، کارشناس اعتباری ، روسای دوایر ستادی و رئیس واحد ارزی با محوریت چگونگی تسریع در تحقق اهداف ابلاغی به شعب و برنامه ریزی برای سال جاری برگزار شد .

      در ابتدای جلسه پورمقدم مدیریت شعب بانک تجارت استان قزوین ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و وضعیت سایر بانکها در استان تاکید داشت باید تلاش شود که امکان تبادل اطلاعات در فضایی مثبت بین بانکها و حتی شعب بانکها فراهم گردد .

      رجبی معاونت اجرائی و سلیمان معاونت اداری منطقه نیز بر جذب سپرده تاکید نموده و عنوان داشتند که همکاران شعبه باید در رفع مشکلات با همکاری روسای دوایر ستادی کوشا باشند. ضمناً دسترسی به اهداف باید به صورت ماهانه توسط مسؤولین شعب و منطقه رصد و کنترل گردد.

      مظفری ریاست حوزه حراست پیشنهاد تشکیل کلاسهای آموزشی مجدد برای تحویلداران شعب را داشت تا دوباره شاهد رتبه های برتر بانک تجارت در تکریم ارباب رجوع و کاهش شکایات باشیم .

      پیشنهادات دیگر اعضای کمیته برنامه ریزی بشرح ذیل ارائه گردید :

      -          شعب منطقه باید از روزمرگی خارج شده و با ترسیم برنامه های کوتاه مدت و بلندمدت به اهداف اعلام شده دسترسی پیدا کنند . ریاست شعبه باید مشتریانی را بعنوان هدف خود برای سال جاری به منطقه معرفی کند تا با همکاری دوایر ستادی و تیم بازاریابی منطقه در جذب آنها اقدام گردد .

      -          فراگیری نکات مثبت از رقبا باید مدنظر قرار گیرد . ضمنا تلاش شود از نگاه و برخورد سنتی خارج شده و اگر درآمدزا نیستیم حداقل مدیریت هزینه داشته باشیم .

      -         باید از نیروهای جوان و با استعداد نیز استفاده شود و تشکیل کارگروههای تخصصی  تسریع گردد .

      -     نیاز به اطلاعات و بانک اطلاعاتی از ضروریات تشکیل کارگروهها می باشد . ضمناً باید تجزیه و تحلیل عمودی و افقی صورتهای مالی هم در بین همکاران نهادینه شود .

      مصوبات جلسه کمیته برنامه ریزی به صورت خلاصه بشرح ذیل می باشد :

      -        تشکیل کارگروه استعدادیابی

      -        نتشکیل کارگروه تجزیه و تحلیل آماری منطقه

      -        تشکیل کارگروه بهینه سازی

      -        تشکیل کارگروه بازاریابی

      -        نظارت بیشتر ، خصوصاً در بحث تکریم ارباب رجوع

      -        آغاز مجدد ارزیابی عملکرد روسای شعب به صورت انفرادی