بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۲/۱۹|
      تعداد بازدید: 422
      برگزاری جلسه روسای شعب بانک تجارت استان قزوین
      جلسه روسای شعب بانک تجارت استان قزوین در تاریخ 16/2/94 با حضور مسئولین منطقه ، روسای شعب و دوایر ستادی برگزار شد .

      در ابتدای جلسه پورمقدم مدیریت شعب بانک تجارت استان قزوین ضمن تبریک اعیاد گذشته و پیش رو، گزارشی از وضعیت عملکردی بانک تجارت در مقایسه با سایر بانکهای استان ارائه داد .

      وی افزود که جایگاه قزوین در گذشته بسیار خوب بوده است و تلاش همگانی جهت استفاده از پتانسیلهای موجود در منطقه ضروری است .

      مدیریت شعب بانک تجارت  از انتخاب تعدادی از روسای شعب جهت نمایندگی کل روسای شعبه ها خبر داده و اعلام نمود که با تشکیل تیمهائی در منطقه، فرایند مراجعه به شعب در قالب تیمهای مذکور آغاز خواهد شد و  فراخوان استفاده از نیروهای شعب جهت تشکیل تیم بازاریابی و تقویت بازاریابی نیز در دستور کار می باشد.

      از موارد دیگر مورد تاکید ایشان ، تقلیل کار غیر مرتبط روسای شعب ، تکمیل صورتجلسات کمیته های بازاریابی شعبه به صورت ماهانه و با ماهیت تجزیه و تحلیل عملکرد شعبه ، نامه نگاری از طریق اتوماسیون ، پایش عملکرد POS  های پذیرندگان ، اولویت دادن به کار بانک و افزایش نسبت حسابهای کم هزینه به پرهزینه شعب بود .

      رجبی معاونت اجرایی منطقه همدلی و همبستگی در اجرای دقیق وظایف را توصیه نمود و در خصوص پرونده های اعتباری ، رفع نواقص پرونده های اعتباری ارسالی ، عمل به شرطهای مصوبه اعتباری منطقه ، افزایش نسبت مالکانه شرکتها و مشتریان حقوقی و ملاک قرار دادن میانگین حسابهای ارزان قیمت در تصمیمات اعتباری را مورد تاکید قرار داد.

      سلیمان معاونت اداری منطقه نیز گزارش مقایسه ای از عملکرد بانکهای منطقه از سال 91 تاکنون ارائه داد و همه همکاران را به تلاش بیشتر در جذب منابع و گرفتن سهم  از بازار بیشتر توصیه نمود.

      مظفری ریاست حوزه حراست تکریم ارباب رجوع در شعب و منطقه را ضروری دانسته و ابراز امیدواری نمود که بانک تجارت جایگاه سابق خود را در این مهم احیاء نماید .