بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۰۹|
      تعداد بازدید: 219
      برگزاری جلسه آموزشی آیین واصول اولیه تشریفات
      برگزاری کلاس آموزشی اصول اولیه تشریفات

      پیرودستورات آقای مهاجرمدیریت شعب منطقه گیلان وباهدف بالابردن سطح اطلاعات کاری همکاران جلسه آموزش اداب و  اصول اولیه تشریفات جهت پرسنل خدماتی درسالن اجتماعات مدیریت شعب منطقه وباحضورکلیه پرسنل خدماتی سطح استان برگزارگردید.

      استادمدعوجناب آقای نادری بودندکه ضمن تقدیروتشکرازمدیریت منطقه جناب آقای مهاجربابت اهتمامی که دربحث آموزش بکاربسته اندگفتندکه میتوان گفت تشریفات ورعایت اصول واداب اولیه آن میتواندبعنوان آینه ای ازعملکردکارکنان یک سازمان باشدچراکه بحث تکریم مشتریان دردرجه اول اهمیت برای پرسنل سازمانهای انتفاعی میباشدلذابایدچگونگی برخوردوارایه خدمت درحدشان وشخصیت مشتریان رابدانیم واجرانماییم .ایشان هدف دوره رابالابردن مهارت حرفه ای کارکنان برشمردندوبصورت تخصصی اصول واداب اولیه تشریفات ،انواع ارتباطات انسانی ،ارتباطات کلامی ،الگوهای رفتاری وآداب معاشرت نیروهای خدماتی راتشریح وکارگاه عملی نیزتشکیل تاهمکاران خدماتی بصورت عملی نیزاطلاعات وبیانات ایرادشده توسط استادنادری راتجربه نمایند.