بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۰۴|
      تعداد بازدید: 158
      گیلان ومیزبانی جلسه آموزشی سیستم چکاوک شمال کشور
      برگزاری جلسه آموزشی وتوجیهی سیستم چکاوک درگیلان و.......

              جلسه آموزشی وتوجیهی سیستم چکاوک باحضورآقایان مهاجرمدیرشعب منطقه گیلان،سلیمانی معاونت اجرایی،اصغری معاونت اداری وپشتیبانی ومدرسان اعزامی بانک ازمدیریتهای امورسازمان وفن آوری اطلاعات درسالن اجتماعات مدیریت شعب استان برگزارگردید .جلسه بابیانات آقای مهاجرآغازشدکه ضمن خیرمقدم خدمت همکاران ،مقدمشان رابه استان گیلان گرامی داشتند.

       ایشان در ادامه با تبیین فرازهایی از اقتصاد مقاومتی ، وضعیت اقتصادی کشور در سال 1395 و تأثیر پساتحریم و همچنین اثرات کاهش قیمت نفت در اقتصاد ایران را برشمرده نسبت به تخصیص بهینه منابع بانک و تحقق EPS بانک با توجه به دستورالعمل های صادره توسط مدیران ارشد بانک تأکید نمودند . آقای مهاجر گفتند که در شرایط کنونی فضای کسب و کار و ارائه خدمات مشابه به مشتریان توسط بانکها از جمله مواردی که می تواند بانک را در عرصه رقابت نگه داشته و موجب ارتقا جایگاه بانک در بین رقبا گردد مزیتهای رقابتی بانک است که این مزیت ها بیشتر در ارائه خدمات به صورت کامل و سهل و روان و سریع تجلی می یابدلذا این کلاس آموزشی از درجه اهمیت بالایی برخوردار میباشد چرا که سیستم چکاوک به عنوان ابزاری مشترک در بین بانک ها اجرا میگردد و زمانی چکاوک می تواند به عنوان مزیت رقابتی بانک تجارت قلمداد گرددکه این خدمت بدون خطا و اشتباه در کوتاه ترین زمان به مشتریان سازمانی که عمدتاً منابع خود را در حسابهای ارزان قیمت متمرکز نموده اند ارائه گردد . بعبارتی زمانی می توانیم در عرصه رقابت با سایر بانکها موفق باشیم که بتوانیم به نحو احسن و مطلوب اجرا خدمات مشترک را به مشتریان سازمانی و غیر سازمانی ارائه نماییم چرا که می تواند به عنوان بهترین تبلیغ عملکرد و مزیت رقابتی برای مجموعه بانک تجارت تلقی گردد.

      دراین جلسه آموزشی علاوه برشرکت همکاران ازاستان گیلان تعدادی ازهمکاران استانهای مازندران وگلستان نیزحضورداشتند.وازنزدیک آخرین دستورالعمل های مربوطه ومراحل اجرایی سیستم چکاوک رابررسی وچگونگی عملکردراعلاوه برتوضیحات فنی بصورت عملی نیزآموختند. جلسه باپرسش همکاران وپاسخ مدرسان اعزامی به پایان رسید.