بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۱۲|
      تعداد بازدید: 98
      بانک تجارت یک دستگاه خودرو برقی اهداء کرد
      همزمان با آغاز جشنهای سی و هفتمین سالگرد پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی ،بانک تجارت یک دستگاه خودرو برقی ویژه حمل سالمندان و معلولین به آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) اهداء کرد.
      همزمان با آغاز جشنهای سی و هفتمین سالگرد پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی ، مراسم اهداء یک دستگاه خودرو برقی ویژه حمل سالمندان و معلولین به آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) شد.
       
      آقای  حقیقت جو نماینده مدیرعامل بانک تجارت که با همراهی آقایان دبیر نماینده مدیرعامل و مقدسی معاون اداره روابط عمومی در این مراسم شرکت داشت ، این اقدام بانک را  در راستای ایفای مسئولیتهای اجتماعی بانک تجارت دانست و خدمت به زائران و مجاوران حرم حضرت معصومه را افتخاری ارزشمند برای بانک تجارت دانست. حجت الاسلام عبدی مدیریت حرم حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) نیز این اقدام بانک تجارت را اقدامی ارزشمند برشمرد و تشکر ویژه تولیت آستان مقدس حضرت معصومه را اعلام نمود. از جمله موارد جالب توجه در این مراسم ، اجتماع تعدادی از زائرین سالخورده در محل برگزاری بود که بصورت خودجوش و داوطلبانه حضور پیدا کرده و تقدیر و تشکر خود از بانک تجارت را بخاطر این اقدام پسندیده  ،به نمایندگان مدیرعامل ابراز داشتند.