بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۲/۱۵|
      تعداد بازدید: 107
      جلسه روسا ومعاونین ودوایر ستادی منطقه
      جلسه روسای شعب منطقه عصر روز چهاردهم اردیبهشت با حضور مدیر و معاون منطقه،روسا ومعاونین شعب و دوایر ستادی در آمفی تاتر دانشگاه صنعتی بیرجند برگزارشد.

      این جلسه عصر روز چهاردهم اردیبهشت وبا حضور مدیر و معاون منطقه،روسا ومعاونین شعب و دوایر ستادی در آمفی تاتر دانشگاه صنعتی بیرجند برگزارشد.در ابتدا یحیی لایق مدیر شعب استان به ارایه گزارش از آمار عملکرد منطقه پرداخت واز تلاش کلیه همکاران به جهت دستیابی به اهداف برنامه ها تشکر کرد .وی در ادامه به بیان برنامه های راهبردی بانک وتشریح مباحث مطرح شده در سمینارسراسری مدیران پرداخت .لایق در پایان بخش اول بیانات خود ضمن اشاره به اهداف شعب در سال 1395 به موضوع تلاش مستمر در خصوص بازاریابی و وصول مطالبات اشاره کرد . در ادامه هادی حسینی معاون منطقه به موضوعات و مسایل دوایر ستادی منطقه پرداخت وهمکاری بیشتر روسای شعب در ارایه آمارهای خواسته شده و رعایت بخشنامه ها را خواستار شد.

      مهدی شهابادی رییس حوزه حراست منطقه نیزبا اشاره به حفاظت وحراست از اموال بانک و مشتریان رعایت اصول حفاظتی را یادآورشد واز همکاران منطقه خواست در استفاده از شبکه های مجازی و اینترنت هوشیاری بیشتری داشته باشند وازانتقال اطلاعات محرمانه در این فضاها خودداری کنند.

      سپس محمدرضا حسینی بازرس مدیریت کلیه پرسنل را به رعایت بخشنامه ها ودستور العملها فراخواند .محمدی رییس دایره حقوقی ضمن بیان پاره ای از مشکلات در خصوص پرونده های ارجاعی به دایره حقوقی رعایت تنظیم صحیح قراردادها را مورد توجه قرار داد.در ادامه ابراهیم رضاپور کارشناس بازاریابی منطقه با تشکر از کلیه روسای شعب منطقه به لحاظ همکاری مطلوب بامدیریت با اشاره به اینکه امروز بقای سازمانهای خدماتی در گرو جلب رضایت مشتری است ،ارایه خدماتی فراتر از نیاز مشتری را لازمه ایجاد تمایزبرشمرد.

      جلسه با پرسش وپاسخ روسای شعب ودوایر ادامه یافت تا یحیی لایق آغازگر بخش دوم مطالب خود باشد ،لایق با تحلیل واژهایی همچون تسهیلات،اعتبارات،بازریابی و حقوقی ، بازتعریف فعالیت های بانک را لازمه آموزش مستمر معرفی کرد.در پایان جلسه با تقدیر از روسای شعب برتر در ارزیابی عملکرد وتعدادی از همکاران دوایر ستادی پایان یافت.