بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۲/۲۱|
      تعداد بازدید: 124
      برگزاری اولین جلسه روسای شعب البرز با مدیریت در سال 95

      اولین نشست روسای شعب البرز با مدیریت در سال 95 روز دوشنبه مورخ 20/02/95 در محل سالن اجتماعات منطفه برگزار گردید . در این نشست که جناب آقای شریفیان  ریاست محترم اداره بازاریابی و روابط با مشتریان و هیت محترم همراه نیز حضور داشتند ، آقای تفضلی مدیر منطقه ضمن خوش آمد گویی به ایشان مهمترین شاخص های عملکردی بانک در سال جاری را مطرح فرمودند . در ابتدای جلسه آقای شریفیان با اشاره به اهمیت معرفی و ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی و بررسی بازارهای اصلی هدف بانک در سالجاری خواستار انعکاس موارد و مشکلات مطروحه همکاران در نشستهای مختلف با مشتریان به اداره بازاریابی شدند . ایشان سهم بانک تجارت از بازارهای هدف مختلف را مورد ارزیابی قرار داده و افزایش آنرا تا پایان سال با برنامه ریزیهای هدفمند و تشکیل مستمر کمیته های بازاریابی و صرف فعل خواستن امکانپذیر دانستند .

      جناب اقای تفضلی مدیر منطقه نیز با اشاره به سمینار اخیر مدیران در چابکسر و تحلیل شاخصهای اصلی عملکردی بانک در سال 95 نکاتی را بشرح ذیل ایراد فرمودند :

      *تکریم همکاران و مشتریان

      *توجه ویژه به آموزش و جانشین پروری

      *تاکید بر جذب منابع ارزان قیمت از طریق فعالیت در حوزه های تعهداتی و کارمزدی

      *توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و درگاههای پرداخت

      *پرداخت تسهیلات کوتاه مدت با رعایت بهداشت اعتباری

      *توجه ویژه به بخشنامه های مبارزه با  پولشویی

      *مدیریت روزانه هزینه ها و درامدها

      *توسعه کمی و کیفی پایانه های فروشگاهی

      در انتهای جلسه از روسای شعب برتر در شاخصهای عملکردی  مختلف طی سال 94 و همچنین از کلیه روسای شعب منطقه با اعطای هدایا و پاداش انگیزشی تقدیر بعمل آمد .